Planeta małp (DVD) - Franklin J. Schaffner DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU promocja 2018

Cena29.99
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie DVDWORLD

Parametry

Producent:IMPERIAL CINEPIX
Kategoria:Filmy science fiction i fantasy

Opis

PLANETA MAŁP [DVD]Planeta Małp [DVD] to zapewniający świetną rozrywkę film science fictionNa odległej planecie rozbija się statek kosmiczny dowodzony przez astronautę Taylora (Charlton Heston). Planeta do złudzenia przypomina Ziemię, ale władają nią istotnie inteligentne małpy, natomiast prymitywni, sprowadzeni do roli niewolników ludzie, poddawani są zróżnicowanym badaniom i eksperymentom naukowym.

krótko Taylor odkrywa, iż znajduje się pośród ofiar, a jego życie leży w rękach pewnego naukowca (McDowall).Gatunek: przygodowy, science fictionJęzyk: angielski (DTS 5.1, DD 5.1), czeski, polski, węgierski (DD 2.0)Napisy: angielskie, arabskie, czeskie, hebrajskie, węgierskie, portugalskie, polskie, tureckieReżyseria: Franklin J.

SchaffnerObsada: Charlton Heston, James Daly, James Whitmore, Kim Hunter, Linda Harrison, Lou Wagner, Maurice Evans, Roddy McDowallCzas projekcji: 108 minTytuł oryginalny: Planet Of The ApesRok produkcji: 1968Nr kat: 5903570101168Wszystkie Filmy DVD wysyłamy w ciągu 24h!...