Parametry
Producent: | Mimimi Productions |
---|---|
Kategoria: | Gry komputerowe |
Wersja językowa | polska |
Gatunek | strategia |
Opis
Wersja językowa: polska (napisy)
Wydanie: PL
Nośnik: DVD
Akcja gry toczy się w XVII-wiecznej Japonii, a gracz wciela się w rolę nowego Szoguna, który obejmuje wojskową władzę w kraju targanym wewnętrznymi konfliktami. Jego zadaniem, wraz z podległymi mu agentami i wojownikami jest zaprowadzenie porządku i niedopuszczenie do wybuchu wojny domowej. Aby tego dokonać, będzie musiał pokierować drużyną składającą się z pięciu postaci, z których każda będzie dysponowała innymi umiejętnościami. Wśród nich znajdą się wysoko wykwalifikowani specjaliści od szpiegostwa, sabotażyści oraz zabójcy. Żeby zakończyć grę sukcesem, jej uczestnik będzie musiał wykonać z powodzeniem 13 niezależnych misji na rozległych, przeróżnych mapach. Wrogie stronnictwa, a także swobodnie działające grupy rebeliantów najczęściej będą posiadały przewagę liczebną, tak więc taktyczne umiejętności Szoguna będą miały stanowcze znaczenie dla końcowego zwycięstwa.
Jak w większości gier RTS, gracz obserwuje rozgrywkę z góry, co pozwala łatwiej ogarnąć rozległe mapy, a dzięki instynktownemu interfejsowi wykonanie nawet nieprzystępnych misji nie powinno nastręczać znacznych trudności. Pokaźne jest, by działania były podejmowane z zaskoczenia, a przeciwnik nie miał czasu na zbrojną reakcję. Część zadań będzie realizowana jak w typowych „skradankach", a wróg do ostatniego momentu nie dowie się, z czyjej ręki zginął.
W porównaniu z podobnymi produkcjami wydanymi w tym samym czasie gra prezentuje nad wyraz wysoki poziom nasyconej detalami szaty graficznej, w której trudno znaleźć niedociągnięcia. Atrakcyjnie prezentują się też efekty specjalne towarzyszące użyciu broni, których wachlarz jest nad wyraz pokaźny.
Shadow Tactics - Blades Of The Shogun to sugestia, która na pewno zainteresuje wszystkich zwolenników strategii czasu rzeczywistego nieco znudzonych wydumanymi fabułami, osadzonymi w przestrzeni kosmicznej. Feudalna Japonia roku 1615 wydaje się jednakowo udanym pomysłem na korzystnego RTS-a, co Kosmos w wyjątkowo odległej przyszłości.