Parametry
Producent: | Michelin |
---|---|
Kategoria: | Opony całoroczne |
Szerokość przekroju | 205 |
Wysokość profilu | 50 |
Średnica osadzenia | R17 |
Indeks nośności | 93 |
Indeks prędkości | W |
Poziom emisji hałasu | 69 dB |
Efektywność paliwowa | C |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | A |
Opis
DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).
Oznacza to, iż ta opona może być użytkowana zimą dodatkowo w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są konsekwencją technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.
MICHELIN CrossClimate to połączenie technologii opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do wykorzystania w jednej oponie. Ta nowoczesna opona dopasowuje swoje parametry do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu pionierskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do wykorzystania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.
Potwierdziły one najwyższe osiągi równocześnie letnie jak i zimowe i przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - między innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech nowoczesnych technologii.innowacyjna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest stanowczo elastyczna dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszystkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.
Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.nieszablonowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie standardowe dla opony letniej, a jednocześnie charakteryzuje je konstrukcja i geometria lameli zimowych Michelin.
Ich geometria jest wyjątkowo skomplikowana, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele wywołują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....