Michelin CrossClimate 205/50 R17 93 W promocja 2024

Cena1638.78
Zobacz w sklepie
jest dostępny w sklepie Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Michelin
Kategoria:Opony całoroczne
Szerokość przekroju 205
Wysokość profilu 50
Średnica osadzenia R17
Indeks nośności 93
Indeks prędkości W
Poziom emisji hałasu 69 dB
Efektywność paliwowa C
Przyczepność na mokrej nawierzchni A

Opis

DATA PRODUKCJI OPON przekazanA JEST W ZAKŁADCE POWYŻEJ "informacje technicznE"Michelin zaprezentował pierwszą letnią oponę mającą równocześnie homologację zimową, co potwierdza umieszczone na boku opony logo 3PMSF (3-Peak Mountain with Snow Flake).

Oznacza to, iż ta opona może być użytkowana zimą dodatkowo w krajach gdzie opony zimowe są obowiązkowe.MICHELIN CrossClimate daje początek nowej kategorii opon. W przeciwieństwie do opon całorocznych, których osiągi w lecie i zimie są konsekwencją technologicznego kompromisu, MICHELIN CrossClimate uzyskała najwyższą klasę „A" przyczepności do mokrej nawierzchni równocześnie wg kryteriów oceny opon letnich jak i zimowych.

MICHELIN CrossClimate to połączenie technologii opon zimowych i letnich - do tej pory uważane za niemożliwe do wykorzystania w jednej oponie. Ta nowoczesna opona dopasowuje swoje parametry do warunków pogodowych dzięki zastosowaniu pionierskiej konstrukcji bieżnika i wykorzystaniu inteligentnych elastomerów.MICHELIN CrossClimate jest pierwszą letnią oponą homologowaną do wykorzystania w warunkach zimowych.Opona pozostała poddana testom i ocenom poprzez niezależne organizacje: TUV-Sud Product Service i DEKRA Test Center i UTAC-CERAM Group.

Potwierdziły one najwyższe osiągi równocześnie letnie jak i zimowe i przewagę nad oponami całorocznymi dostępnymi na rynku - między innymi kluczowym dla bezpieczeństwa obszarze hamowania na suchej nawierzchniOsiągi uzyskiwane poprzez nową oponę MICHELIN CrossClimate to wynik połączenia trzech nowoczesnych technologii.innowacyjna mieszanka bieżnika:- Powierzchnia bieżnika jest stanowczo elastyczna dzięki temu może przylegać do najmniejszych nierówności nawierzchni we wszystkich warunkach - na drodze suchej, mokrej i pokrytej śniegiem.- Opona ma niskie opory toczenia.

Inżynierowie Michelin zredukowali wytwarzanie ciepła dzięki zaimplementowaniu krzemionki najnowszej generacji, która pozostała dodana do mieszanki gumowej znajdującej się bezpośrednio pod bieżnikiem.nieszablonowe połączenie kierunkowej rzeźby bieżnika z niestandardowym położeniem samoblokujących się lameli 3D.- Lamele 3D biegnące wzdłuż klocków bieżnika posiadają położenie standardowe dla opony letniej, a jednocześnie charakteryzuje je konstrukcja i geometria lameli zimowych Michelin.

Ich geometria jest wyjątkowo skomplikowana, są pofalowane, a ich szerokość się zmienia. W warunkach zimowych lamele wywołują efekt "pazura"- wczepiając się w śnieg i rozszerzając trakcję....