Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H promocja 2018

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 11 sklepów z produktem Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H oraz 12 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 184.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-19%
DUNLOP 195/65R15 SP SPORT BLURESPONSE 91H B A 68 ) - Ekspresowa dostawa! ROK PRODUKCJI: 2016
184.00
WojnaOponPL
Dunlop SP Sport Blueresponse 195/65 R15 91 H
191.44
logistykaopon.pl
Dunlop Sport BluResponse ( 195/65 R15 91H )
193.00
giga-opony
Dunlop Sport BluResponse ( 195/65 R15 91H )
193.13
opony-guru
Dunlop Sport BluResponse ( 195/65 R15 91H )
195.00
mobilemech.pl
Dunlop Sport BluResponse ( 195/65 R15 91H )
195.00
opony-outlet.pl
Dunlop Sport BluResponse ( 195/65 R15 91H )
197.00
12opony.pl
Dunlop SP Sport Bluresponse 195/65R15 91 H rok produkcji: 2018
198.01
oponafelga.pl
Dunlop Sport BluResponse ( 195/65 R15 91H )
200.00
oponytanio.pl
Dunlop SP Sport Bluresponse 195/65 R15 91 H
202.77
Opony WIDERSKI
Dunlop SP Sport Bluresponse 195/65R15 91 H rok produkcji: 2017
205.00
oponafelga.pl
Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa ( B, A, 1), 68dB )
228.00
opony.istore.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 195
Wysokość profilu 65
Średnica osadzenia R15
Indeks nośności 91
Indeks prędkości H
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 68 dB
Efektywność paliwowa B
Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Opis

Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa

etykieta; ( B, A, 1), 68dB )

Dunlop Sp Sport Bluresponse ( TECHNOLOGIE )

1. Asymetryczny wzór bieżnika.

Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, że opona lepsze prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

mocne strony; lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

2. Spłaszczony profil bieżnika.

Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.

atuty; Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

3. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread).

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zagwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.

zalety; wyraźnie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

4. Specjalny system osadzania obręczy.

Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo danych o drodze..

atuty; lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

5. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych.

Asymetryczna budowa bieżnika ze rozmaitą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, że opona jest bardzo odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie genialne utrzymanie na zakrętach.

atuty; Wysoka odporność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

6. Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.

Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.

zalety; chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

7. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB).

technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.

zalety; świetna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

nadzwyczajne właściwości na mokrej nawierzchni;

Opona Sport BluResponse gromadzi specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą bardzo korzystną przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Znaczne centralne rowki bieżnika prędko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

  • Krótka droga hamowania;

    Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

  • budowa obniżająca zużycie paliwa;

    Dunlop Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą liczba wyprodukowanego ciepła, co pozwala ograniczyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**.

  • Niski poziom hałasu;

    Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

    *W porównaniu ze średnimi osiągami czterech głównych konkurentów i poprzedniczki. Wymiar opon: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf; miejsce: Mireval (FR), Papenburg (D) i Garching (D); raport nr 76249744

    **Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku dośredniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i cechy pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska (www.energy.eu)