Dunlop SP Sport BluResponse 205/55 R16 91 V promocja 2018

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 13 sklepów z produktem Dunlop SP Sport BluResponse 205/55 R16 91 V oraz 20 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 229.02 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-38%
Dunlop BLURESPONSE LLR VW 205/55 R16 91 V
229.02
logistykaopon.pl
Dunlop SP Sport Blueresponse 205/55 R16 91 V
231.60
1OPONY1
Dunlop SP Sport Blueresponse 205/55 R16 91 V
236.50
logistykaopon.pl
Dunlop SP Sport Blueresponse 205/55 R16 91 V
239.17
1OPONY1
Dunlop SP BLURESPONSE. VW LRR 205/55 R16 91 V
249.87
Opony WIDERSKI
Dunlop SP Sport Bluresponse 205/55 R16 91 V
253.60
Opony WIDERSKI
Dunlop BLURESPONSE LLR VW 205/55 R16 91 V
254.79
Tyres International Group
Dunlop Sport Bluresponse 205/55R16 91 V
259.00
BERLUX OPONY
Opona Dunlop SP SPORT BLURESPONSE 205/55R16 91V - NAJNIŻSZA CENA DOT 2016/2017/2018
260.32
4oponki.com.pl
DUNLOP Sport BluResponse 205/55 R16 91 V
267.89
Inter Cars
Opona Dunlop SP SPORT BLURESPONSE 205/55R16 91V + 60 DNI NA ZWROT + KOMPLET MARKOWYCH WORKÓW GRATIS DOT 2016/2017/2018
268.82
oponki24.com.pl
Dunlop Sp Sport BluResponse 205/55R16 91V opona letnia osobowa ( B, A, 1), 68dB )
269.00
opony.istore.pl
DUNLOP 205/55R16 Sport Bluresponse 91V
269.00
sprzedajemyopony.pl
Dunlop Sp Sport BluResponse 205/55R16 91V opona letnia osobowa ( B, B, 1), 68dB ) LRR VW DOT(2016)
269.00
opony.istore.pl
Opona Dunlop SP SPORT BLURESPONSE 205/55R16 91V - DOSTAWA KURIEREM 0zł DOT 2016/2017/2018
281.32
oponyialufelgi.pl
Opona letnia DUNLOP Sport BlueResponse 205/55 R16 91V
284.00
iParts.pl
Dunlop SP BLURESPONSE. VW1 205/55 R16 91 V
290.35
Opony WIDERSKI
Dunlop Sport Bluresponse LRR VW 205/55R16 91V
302.35
oponafelga.pl
Dunlop Sport Bluresponse 205/55R16 91 V VW1
370.23
BERLUX OPONY
Dunlop Sport Bluresponse 205/55R16 91 V VW
370.23
BERLUX OPONY

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 205
Wysokość profilu 55
Średnica osadzenia R16
Indeks nośności 91
Indeks prędkości V
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 68 dB
Efektywność paliwowa B
Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Opis

Dunlop Sp Sport BluResonse 205/55R16 91V opona letnia osobowa LRR VW

etykieta ( B, A, 1), 68db ) DOT(2016)

doskonała opona letnia, dająca satysfakcję z jazdy i gwarantująca najwyższe bezpieczeństwo!

Najważniejsze atuty;

  • nieprzeciętne atrybuty na mokrej nawierzchni;

    Opona Sport BluResponse zawiera specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą nad wyraz korzystną przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Obfite centralne rowki bieżnika momentalnie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

  • Krótka droga hamowania;

    Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, intensywnej jazdy, te ponadto umocnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

  • budowa obniżająca zużycie paliwa;

    Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość tworzonego ciepła, co pozwala obniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**.

  • Niski poziom hałasu;

    Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

    Technologie;

    • Asymetryczny wzór bieżnika;

      Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, iż opona ulepszone prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

      mocne strony;
      lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.

    • Spłaszczony profil bieżnika;

      Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.

      mocne strony;
      Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

    • Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread);

      Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na precyzyjniejsze i nowoczesne reagowanie.

      mocne strony;
      wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

    • Specjalny system osadzania obręczy;

      Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo danych o drodze..

      zalety;
      lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

    • Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych;

      Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie perfekcyjne utrzymanie na zakrętach.

      zalety;
      Wysoka niepodatność na aquaplaning; ulepszony kontakt z jezdnią; pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

    • Ochraniacz Felgi (MFS);

      System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.

      zalety;
      broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

    • Bezszwowa opaska nylonowa (JLB);

      technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.

      zalety;
      idealna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.