Dunlop SP Sport Maxx RT 205/40 R18 86 W promocja 2024

Cena940.18
Zobacz w sklepie
jest dostępny w sklepie Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 205
Wysokość profilu 40
Średnica osadzenia R18
Indeks prędkości W
Indeks nośności 86
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 66 dB
Efektywność paliwowa C
Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Opis

Dunlop Sport Maxx RTzalety:
  • wyśmienicie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • perfekcyjna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna aktywna jazda dzięki przyczepności i produktywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • unikatowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy pokaźnych prędkościach
  • konstrukcja zapewniająca oszczędność paliwa

perfekcyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje rewelacyjną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na zapotrzebowania sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się jednostajną jazdą przy dużych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
progresywne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z obszernymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te dodatkowo wzmocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zmniejszającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która posiada polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro udoskonala ogólną przyczepność.mocne strony genialna przyczepność i efektywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas aktywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać trafny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z obszernej szybkości.zalety Krótsza droga hamowania, stanowczo przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje nad wyraz korzystną przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony genialne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.atuty nadzwyczajna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Generuje on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, iż opona lepsze prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Większa powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zapewnia większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej precyzyjnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja podczas pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty znacznie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania oraz rozszerza jej odporność na zużycie eksploatacyjne.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie, świetne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, wytrzymałość na zużycie.