Dunlop SP Sport Maxx RT 215/50 R17 91 Y promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem Dunlop SP Sport Maxx RT 215/50 R17 91 Y oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 479.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-16%
Opona letnia DUNLOP Sport Maxx RT 215/50 R17 91Y Darmowa dostawa w 24 h. Do 100 dni na zwrot. 100 tys. Klientów.
479.00
Ucando.pl
Dunlop Sport Maxx RT ( 215/50 R17 91Y )
570.30
Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 215
Wysokość profilu 50
Średnica osadzenia R17
Indeks prędkości Y
Indeks nośności 91
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 67 dB
Efektywność paliwowa E
Przyczepność na mokrej nawierzchni A
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Opis

Dunlop Sport Maxx RTatuty:
  • nieprzeciętnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • idealna do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna energiczna jazda dzięki przyczepności i wydajności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy pokaźnych prędkościach
  • budowa gwarantująca oszczędność paliwa

nadzwyczajna przyczepność Opona Sport Maxx RT zagwarantuje nieprzeciętną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i rozszerzając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy znacznych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki zwiększają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich szybkościach
innowacyjne bloki bieżnika Short Braking producenta Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w przypadku jazdy z znacznymi prędkościami. Zaprojektowane do szybkiej, intensywnej jazdy, te ponadto umocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję obniżającą opory toczenia, co zmniejsza zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która mieści polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Zwiększenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro poprawia ogólną przyczepność.mocne strony nadzwyczajna przyczepność i produktywność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój zarys podczas intensywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać optymalny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z sporej szybkości.atuty Krótsza droga hamowania, szczególnie przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje szczególnie prawidłową przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony nadzwyczajne hamowanie i przyspieszanie, duża przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich szybkościach.atuty świetna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona udoskonalone prowadzenie i pokaźniejszą wytrzymałość na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika oraz o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.atuty Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, perfekcyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka polepsza zachowanie opony w trakcie przyspieszania oraz zwiększa jej oporność na zużycie eksploatacyjne.zalety wyśmienite hamowanie i przyspieszanie, nieprzeciętne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, niepodatność na zużycie.