Dunlop SP Sport Maxx RT 225/45 R17 91 Y promocja 2024

Cena423.99
Zobacz w sklepie
jest dostępny w sklepie Oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 225
Wysokość profilu 45
Średnica osadzenia R17
Indeks prędkości Y
Indeks nośności 91
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 67 dB
Efektywność paliwowa E
Przyczepność na mokrej nawierzchni B
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni

Opis

Dunlop Sport Maxx RTmocne strony:
  • genialnie trzymanie na mokrym
  • Krótka droga hamowania
  • wspaniała do jazdy sportowej
Opis opony:

Pewna intensywna jazda dzięki przyczepności i efektywności hamowania na wyczynowym poziomie
  • wyjątkowa przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni
  • Lepsza kontrola na zakrętach
  • Krótsza droga hamowania przy wielkich szybkościach
  • budowa gwarantująca oszczędność paliwa

rewelacyjna przyczepność Opona Sport Maxx RT zapewnia perfekcyjną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach dzięki adaptacyjnej mieszance. Polimery opracowane na potrzeby sportów motorowych adaptują się do nawierzchni drogi, maksymalizując kontakt z jezdnią i zwiększając przyczepność.

Lepsza kontrola na zakrętach
Ciesz się zrównoważoną jazdą przy pokaźnych prędkościach z płynnymi przejściami z prostych na łuki. Masywne zewnętrzne barki rozszerzają stabilność i kontrolę podczas pokonywania zakrętów.

Krótsza droga hamowania przy wysokich prędkościach
nowoczesne bloki bieżnika Short Braking firmy Dunlop pomagają w uzyskiwaniu krótszej drogi hamowania w sytuacji jazdy z dużymi prędkościami. Zaprojektowane do prędkiej, energicznej jazdy, te dodatkowo umocnione bloki bieżnika powiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

Aerodynamiczny zarys
Opona Sport Maxx RT posiada lekką konstrukcję zniżającą opory toczenia, co zniża zużycie paliwa i emisję CO2.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to udoskonala kontrolę nad pojazdem i zapewnia bardzo dużo informacji o drodze.. Ulepszone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Adaptacyjna mieszanka. Mieszanka która mieści polimery srosowane w oponach wyścigowych, umożliwiające adaptację opony do nawierzchni drogi. Rozszerzenie powierzchni kontaktu opony z podłożem na poziomie mikro ulepsza ogólną przyczepność.mocne strony znakomita przyczepność i sprawność hamowania Klocki wspomagające hamowanie Klocki bieżnika o podwyższonej sztywności zachowują swój kształt w trakcie intensywnego hamowania. Umocniona sztywność pozwala utrzymać optymalny kontakt opony z nawierzchnią przy hamowaniu z znacznej prędkości.atuty Krótsza droga hamowania, szczególnie przy wysokich prędkościach.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, gwarantuje wyjątkowo korzystną przyczepność nad wyraz na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, pokaźna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych szybkościach.atuty doskonała stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i obszerniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Lepsze zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zapewnia większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, świetna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia dokładniejsze i progresywne reagowanie.atuty widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, ulepszone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Podwójna mieszanka krzemionki. Ta mieszanka ulepsza zachowanie opony podczas przyspieszania, a także zwiększa jej odporność na zużycie eksploatacyjne.zalety genialne hamowanie i przyspieszanie, idealne prowadzenie pojazdu w letnich i jesiennych warunkach pogodowych, dobra przyczepność, oporność na zużycie.