Parametry
Producent: | Continental |
---|---|
Kategoria: | Opony zimowe |
Szerokość przekroju | 225 |
Wysokość profilu | 40 |
Średnica osadzenia | R18 |
Indeks nośności | 92 |
Indeks prędkości | V |
Typ pojazdu | osobowy |
Efektywność paliwowa | E |
Poziom emisji hałasu | 72 dB |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | C |
Opis
Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i wielka ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
duża ilość bloków i lameli w częściach grzbietowych opony formuje zbiór krawędzi powiększających przyczepność co na skutek czego daje udoskonaloną trakcję na śniegu.
pokaźne przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków i nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do typowych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na wzmocnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi, a także felgą, a także zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Wzmocnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, poprzez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.
Opony SSR typu run-flat proponują kluczowe mocne strony:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny choćby w przypadku opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży również punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności wymiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze typowymi felgami nietrudny montaż pozwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.