Parametry
Producent: | Continental |
---|---|
Kategoria: | Opony zimowe |
Szerokość przekroju | 155 |
Wysokość profilu | 70 |
Średnica osadzenia | R13 |
Indeks nośności | 75 |
Indeks prędkości | T |
Typ pojazdu | osobowy |
Efektywność paliwowa | E |
Poziom emisji hałasu | 71 dB |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | B |
Opis
Maksymalne bezpieczeństwo w każdych warunkach zimowych dla samochodów klasy kompaktowej i średniej.
- technologia Cool Chili™ gwarantuje najwyższą wydajność hamowania w każdych zimowych warunkach
- Liquid Layer Drainage™ skraca drogę hamowania na oszronionej i oblodzonej nawierzchni
- technologia Snow Curve⁺ poprawia bezpieczeństwo jazdy w zakrętach na ośnieżonych drogach
Nowo opracowana technika Cool Chili™ obejmuje maksymalizującą trakcję mieszankę krzemionkową, która zagwarantuje rewelacyjną przyczepność i tym samym widocznie wydajność hamowania. Dzięki żywicom ulepszającym zimowe oraz sprężystej matrycy polimerowej opona WinterContact™ TS 860 zachowuje elastyczność przy każdej pogodzie zimą i bezpiecznie przenosi siły powstające podczas hamowania na mokrą, oblodzoną i ośnieżoną nawierzchnię.
Nowy, skomplikowany układ kanalików lameli Multi Channel Sipe Design pomaga nieustannie odprowadzać wodę z powierzchni styku opony z nawierzchnią, udoskonalając efektywność hamowania na oblodzonych i oszronionych drogach. Pionowe kanaliki lameli wspierają kanaliki poziome w odprowadzaniu wody, następnie kanaliki poziome kierują wodę do głównego rowka bieżnika. W ten sposób system Liquid Layer Drainage™ likwiduje niebezpieczeństwo w sytuacjach, gdy skuteczność hamowania pogorszy się z powodu topniejącego lodu — ciekła warstwa pomiędzy oponą i lodem jest usuwana z powierzchni styku. Wynikiem jest idealna wydajność hamowania, pozwalająca szybciej zatrzymać pojazd.
Nowa struktura rowków 3D opony WinterContact™ TS 860 o wyższej przyczepności wspomaga wgryzanie się opony w ośnieżoną nawierzchnię, zwłaszcza w zakrętach. Śnieg zostaje skompresowany nie tylko w głównym rowku bieżnika, lecz także w całej rowkowanej strukturze ściany opony o wyższej przyczepności – w ponad 1000 punktów na całym profilu. Technologia SnowCurve⁺ pozwala oponie przenosić wyższe siły boczne i w ten sposób udoskonaloną ogólną przyczepność podczas pokonywania zakrętów.
źródło: https://www.continental-opony.pl