Parametry
Producent: | Dunlop |
---|---|
Kategoria: | Opony zimowe |
Szerokość przekroju | 185 |
Wysokość profilu | 60 |
Średnica osadzenia | R15 |
Indeks nośności | 88 |
Indeks prędkości | H |
Typ pojazdu | osobowy |
Efektywność paliwowa | E |
Poziom emisji hałasu | 67 dB |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | E |
Opis
prawidłowe zachowanie na drodze we wszystkich warunkach zimowych
- Równomiernie sprawne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
- idealna trakcja na śniegu
- świetna przyczepność przy zimowej pogodzie
- rewelacyjne wyczucie drogi
Równomiernie skuteczne działanie na wodzie, śniegu i lodzie
SP Winter Response to odpowiedź na różne oczekiwania użytkowników stawiane oponom zimowym. Część bieżnikowa ma asymetryczną konstrukcję, w której zróżnicowane strefy odpowiadają za poszczególne funkcje. Dzięki temu udało się znaleźć prawidłowy kompromis między zachowaniem na nawierzchniach pokrytych wodą, śniegiem i lodem.
wyśmienita trakcja na śniegu
Ciesz się pewnością prowadzenia przy grubej pokrywie śnieżnej. Bieżnik ma dwa typy lamelek, które współpracują ze sobą w celu utrzymania dobrej trakcji, krótiej drogi hamowania i pokonywania zakrętów na śniegu.
znakomita przyczepność przy zimowej pogodzie
W bieżniku opony SP Winter Response wykorzystano mieszankę o sporym udziale krzemionki. Dzięki temu bieżnik zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, ulepszając własności trakcyjne na śniegu i lodzie.
idealne wyczucie drogi
w trakcie jazdy na śliskich zimowych drogach niezwykle ważne jest otrzymywanie jak największej ilości informacji o drodze. W oponie SP Winter Response użyto technikę Dunlop Touch Technology. Jest to zbiór innowacyjnych rozwiązań, które zapewniają ulepszone wyczucie nawierzchni.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy pokaźnych prędkościach.atuty genialna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna kompozycja bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.
System różnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różnorodne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, przypasowane do różnorodnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.mocne strony jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia bardzo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i nowoczesne reagowanie.mocne strony wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.