Parametry
Producent: | Dunlop |
---|---|
Kategoria: | Opony zimowe |
Szerokość przekroju | 165 |
Wysokość profilu | 65 |
Średnica osadzenia | R15 |
Indeks nośności | 81 |
Indeks prędkości | T |
Typ pojazdu | osobowy |
Efektywność paliwowa | C |
Poziom emisji hałasu | 68 dB |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | B |
Opis
- rewelacyjna przyczepność w zakrętach
- Niskie opory toczenia
- nieprzeciętne prowadzenie na mokrej nawierzchni
Opona zimowa skonstruowana w celu utrzymania panowania nad pojazdem we wszystkich sytuacjach w trakcie jazdy w trakcie zimy. Model SP Winter Response jest oponą zimową, która oferuje przyczepność, ulepszoną kontrolę i ulepszone wartości reakcji podczas jazdy zimą w każdych warunkach.
Opona zimowa, która demonstruje dwa typy lameli, które współpracują żeby zapewnić ulepszoną stabilność, trakcję oraz kontrolę. Wypustki na barkach opony gwarantują ciąg trakcji i hamowania podczas gdy wysoka amplituda ostrza umieszczonego w środku wskaźnika powiększa trakcję, a także niepodatność na ześlizgiwanie się w trakcie jazdy w zimowych warunkach. Opona zimowa pozostała oznaczona symbolami „M+S" zgodnie z dyrektywą rady 92/23/EWG z 31 marca dotyczącą opon, pojazdów mechanicznych i ich przyczep.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Lepsze czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia niezwykle korzystną przyczepność wyjątkowo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.zalety nieprzeciętne hamowanie i przyspieszanie, obszerna przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.zalety wspaniała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro poprawia stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa oporność na aquaplaning.
System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być szczególnie różnorodna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie kryteria. Przeróżne typy lameli stosowane w oponach Dunlop, dostosowane do przeróżnych typów zimowej nawierzchni, pozwalają wydajnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednorodne zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć zróżnicowanych promieni, co zapewnia obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje wyjątkowo równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i innowacyjne reagowanie.atuty wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, lepsze wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.