Dunlop SP Winter Sport 4D 285/30 R21 100 W promocja 2018

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 8 sklepów z produktem Dunlop SP Winter Sport 4D 285/30 R21 100 W oraz 14 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 1410.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-24%
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, RO1 )
1410.00
giga-opony
-24%
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, RO1 )
1410.00
opony-outlet.pl
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, RO1 )
1410.12
12opony.pl
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, RO1 )
1410.12
opony-guru
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, RO1 )
1424.00
mobilemech.pl
Dunlop SP WINTER SPORT 4D XL RO1 MFS M+S 285/30 R21 100 W
1447.94
logistykaopon.pl
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, RO1 )
1457.00
oponytanio.pl
DUNLOP Z285/30 R21 SP WS4D 100W XL MFS
1553.89
TIRE EXPERT
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, NST, RO1 )
1799.00
opony-outlet.pl
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, NST, RO1 )
1799.00
giga-opony
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, NST, RO1 )
1799.36
opony-guru
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, NST, RO1 )
1799.36
12opony.pl
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, NST, RO1 )
1817.00
mobilemech.pl
Dunlop SP Winter Sport 4D ( 285/30 R21 100W XL, NST, RO1 )
1860.00
oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 285
Wysokość profilu 30
Średnica osadzenia R21
Indeks nośności 100
Indeks prędkości W
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 73 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni C

Opis

Dunlop SP WINTER SPORT 4D mocne strony:
  • budowa oszczędzająca paliwo
  • wspaniałe zachowanie na zimowych drogach
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej nawierzchni

nadzwyczajne prowadzenie i przyczepność na zimowych drogach dla samochodów sportowych

  • nadzwyczajne zachowanie na zimowych drogach.
  • Lepsza trakcja na śniegu i lodzie.
  • Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie.
  • konstrukcja oszczędzająca paliwo.

wyśmienite zachowanie na zimowych drogach
SP Winter Sport 4D to opona do samochodów sportowych zapewniająca rewelacyjne prowadzenie i hamowanie w zimowych warunkach. Połączenie specjalnej konstrukcji bieżnika z materiałami o wysokim współczynniku przyczepności pozwala zachować kontrolę nad pojazdem na zaśnieżonych, oblodzonych, mokrych i suchych nawierzchniach.

Lepsza trakcja na śniegu i lodzie
nieszablonowa konstrukcja bieżnika i wielka liczba chwytnych krawędzi klocków pozostających w kontakcie z drogą, udoskonala zachowanie opony na zaśnieżonych i oblodzonych nawierzchniach. Głębokie wycięcia w klockach środkowej części bieżnika zwiększają przyczepność podczas przyspieszania, hamowania i wjeżdżania pod górę.

Kontrola i przyczepność przy mokrej pogodzie
W oponie SP Winter Sport 4D zastosowano kierunkowe rowki, które szybkie odprowadzanie wody i uniemożliwiają zjawisku aquaplaningu przy opadach deszczu czy topniejącym śniegu. Mieszanka o nad wyraz wysokiej przyczepności gwarantuje krótką drogę hamowania na każdej mokrej drodze.

kompozycja oszczędzająca paliwo
Dzięki lekkiej konstrukcji oraz wykorzystanym materiałom opona SP Winter Sport 4D potrzebuje mniej energii do wprawienia w ruch, co bezpośrednio przekłada się na niższe zużycie paliwa i emisję CO2 podczas jazdy.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, rozszerzając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje szczególnie dużo danych o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

Kierunkowy wzór bieżnika. Kiedy opona styka się z wodą znajdującą się na drodze, cała przestrzeń rowków jest wypełniona. Następnie pod naciskiem masy samochodu jest szybko odprowadzana spod powierzchni opony, obniżając ryzyko aquaplaningu.zalety Niższe ryzyko aquaplaningu.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technika RunOnFlat opracowana przez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach dedykowanych do jazdy na oponach tego typu i wyekwipowanych w produktywny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego postępowania.

Mieszanka krzemionkowa. Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia szczególnie dobrą przyczepność bardzo na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty perfekcyjne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obfitych szybkościach.zalety genialna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Kreuje on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System lameli 4D. W systemie lameli 4D bieżnik jest podzielony na dużo klocków, co powiększa siłę tarcia i stabilność na zakrętach. System lameli gwarantuje znakomitą przyczepność poprzeczną na śniegu.mocne strony świetne prowadzenie na zakrętach, choćby na śniegu.

Rowki bieżnika w kształcie litery V. Rowki bieżnika w kształcie litery V, w połączeniu z podstawowymi rowkami bieżnika, tworzą rozbudowaną sieć kanalików, służącą do chwytania śniegu leżącego na jezdni. Skutkiem jest poprawa cechy trakcyjnych i przyczepności.. Ulepszone prowadzenie na śniegu.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji mają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej informacji z nawierzchni i zagwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej dokładnie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, rewelacyjna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

System różnorodnych lamelek. Pogoda zimą może być bardzo różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Rozmaite rodzaje lameli wykorzystywane w oponach Dunlop, dostosowane do różnorodnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają efektywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Mieszanka z praktycznymi polimerami. Polimery funkcjonalne użyte w mieszance bieżnika ulepszają parametry opony w niskich temperaturach, rozszerzając przyczepność do nawierzchni w zimowych warunkach.zalety wyśmienita przyczepność w niskich temperaturach.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć najróżniejszych promieni, co gwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na skrupulatniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty pokaźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

technika Foam-In-Tire (FIT) Powstawanie hałasu w środku pojazdu wynika z następujących, głównych przyczyn:

Hałas powstający przez wiatr (wywołany przez strumienie powietrza przy osiąganiu wysokich prędkości)

Odgłos silnika

Hałas toczenia opony:

Odgłosy bieżnika/uderzeń klocków bieżnika.

Zwany również jako „Airpumping" albo „groove resonance". Efekt polega na pęcznieniu rowków opony podczas nabierania wody do bieżnika, a także na ich poluzowaniu, przy odprowadzaniu wody.

Wahania w strukturze opony / karkasu.

Foamin Tire (FIT)

Hałas toczenia opony

Dlaczego stosuje się w oponie technikę Foam?"

Hałas toczenia opony jest przenoszony przeważnie poprzez:

Fale dźwiękowe przenoszone poprzez powietrze

Wibracje mechaniczne przenoszone poprzez zawieszenie pojazdu

Jednym z największych źródeł powstawania dźwięku jest tzw. wnęka rezonansowa, który w formie wibracji mechanicznych jest przenoszony przez zawieszenie pojazdu.

technologia Foam Tire

Jak działa technika Foam?"

technika

Po nagrzaniu się opony od we wnętrzu, na jej powierzchni nakłada się tworzywo piankowe. Pozwala na to pokaźną redukcję poziomu hałasu toczenia opony.

Sposób działania

Eliminacja szczytów rezonansowych

Efekt:

Redukcja poziomu hałasu w środku pojazdu o kilka dB. Wrażenie zmniejszenia emisji hałasu toczenia opony o połowę.

mocne strony:

niebanalna cenowo

stabilne działanie poprzez cały czas używania opony

Pozwala z łatwością uniknąć destrukcyjnego wpływu na: przebieg, opór toczenia, odporność przy uzyskiwaniu wysokich prędkości.

W tym momencie technika jest przystępna w oponach letnich i zimowych. W późniejszym czasie będzie przystępna w dodatku w oponach całorocznych i Runflat.

w sytuacji uszkodzenia, da się ją naprawić

Wpływ opony na odczuwanie hałasu

Hałas toczenia przenoszony jest za pośrednictwem dwóch mechanizmów:

przy pomocy fal przenoszonych przez powietrze („fale dźwiękowe"): (Faliste) cząsteczki powietrza są zmuszane do drgań.

za pomocą fal powstałych w danej konstrukcji („wibracje mechaniczne"): Wibracje są przenoszone przez konstrukcję pojazdu.

Ze względu na drgania opony, największy udział w powstawaniu hałasu we wnętrzu pojazdu posiadają wibracje.

Są one przenoszone przez konstrukcję pojazdu do jego wnętrza („wibracje mechaniczne")

zastosowane tutaj metody są prostsze i bardziej wydajne w zastosowaniu ich bezpośrednio w oponie, niż w innych elementach pojazdu, jak np. W podwoziu albo karoserii.

Rozwiązanie

W jaki sposób obniżyć wibracje opony?

Skutecznym rozwiązaniem może być montaż pasa piankowego po wewnętrznej stronie opony, który pomaga widocznie zredukować hałas toczenia opony.

Redukcja wibracji w najwyższych punktach nawet o 11 dB(A)

pozwala na to zmniejszenie hałasu we wnętrzu pojazdu nawet o 3-4 dB(A)

To oznacza,wewnątrz pojazdu hałas będzie o połowę niższy, jak przy jeździe na normalnej oponie.