Parametry
Producent: | Hankook |
---|---|
Kategoria: | Opony zimowe |
Szerokość przekroju | 175 |
Wysokość profilu | 80 |
Średnica osadzenia | R14 |
Indeks nośności | 88 |
Indeks prędkości | T |
Typ pojazdu | osobowy |
Poziom emisji hałasu | 71 dB |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | C |
Opis
HANKOOK Winter i*cept RS2 W452 to opona zimowa proponowana dla kierowców przeciętnych osobówek i kompaktowych samochodów. Następczyni poprawnie znanego i sprawdzonego modelu Winter i*cept RS W445. Wielokrotnie wyróżniana w testach m.in.
ADAC i Auto Bild. Nadzwyczajna trakcja na mokrej i ośnieżonej drodze Opona o zoptymalizowanym, kierunkowym wzorze bieżnika, który zapewni Tobie bezpieczną jazdę na mokrej nawierzchni i na śniegu. Poprzeczne rowki wyśmienicie odprowadzają wodę i błoto z opony, obniżając ryzyko wystąpienia aquaplaningu.
Rowki boczne najkorzystniejszą przyczepność na mokrej nawierzchni. Tym samym zapewnią Tobie jednostajne prowadzenie samochodu w każdych, zimowych warunkach pogodowych. Innowacyjna mieszanka gumowa z krzemionką udoskonala trakcję na deszczu i w trakcie śnieżycy.
zastosowana mieszanka ma znaczący wpływ na wysoką przyczepność do nawierzchni i zagwarantuje stosowną sprężystość w niskich temperaturach otoczenia ulepszona przyczepność na śniegu zastosowana technologia „pazurów chwytnych” obejmująca ostre krawędzie 3D wpływa na większą przyczepność na śniegu.
Nie musisz obawiać się poślizgów na ośnieżonej czy oblodzonej drodze. Zimowe lamele 3D w bieżniku optymalizują pracę opony w zimowych warunkach. Usztywniając klocki, stabilizują ruch samochodu na mokrych i zaśnieżonych drogach.
Cicha praca opon i ulepszony komfort jazdy Specjalny wzór klocków udoskonala kątowanie na żebrach bieżnika, co przekłada się na pokaźną redukcję hałasu powodowanego w trakcie ruchu opony. Dzięki czemu podróżujesz ciszej i bardziej wygodnie.
pokaźniejsza odporność na zużycie Szereg wzmocnień części budowy opony HANKOOK Winter i*cept RS2 W452 powiększają jej wytrzymałość i trwałość, tym samym możesz radować się dłuższym przebiegiem opon bez pogorszenia ich osiągów.