Nokian WR A4 215/50 R17 95 V promocja 2018

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 11 sklepów z produktem Nokian WR A4 215/50 R17 95 V oraz 11 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 416.07 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-12%
Nokian WR A4 215/50 R17 95 V
416.07
logistykaopon.pl
Nokian WR A4 215/50R17 95V XL + KARTA GRATIS! TWÓJ ZIMOWY ZAPAS, DOT2018: 434.55zł, DOT2017: 434.55zł
420.99
4oponki.com.pl
Nokian WR A4 215/50R17 95V XL + KARTA GRATIS! TWÓJ ZIMOWY ZAPAS, DOT2018: 428.55zł, DOT2017: 428.55zł
420.99
oponki24.com.pl
Nokian WR A4 215/50R17 95V XL + KARTA GRATIS! TWÓJ ZIMOWY ZAPAS, DOT2018: 440.55zł, DOT2017: 440.55zł
429.99
oponyialufelgi.pl
NOKIAN Z215/50 R17 WR A4 95V XL
449.45
TIRE EXPERT
Nokian WR A4 ( 215/50 R17 95V XL )
468.00
giga-opony
Nokian WR A4 ( 215/50 R17 95V XL )
468.00
opony-outlet.pl
Nokian WR A4 ( 215/50 R17 95V XL )
468.06
opony-guru
Nokian WR A4 ( 215/50 R17 95V XL )
468.06
12opony.pl
Nokian WR A4 ( 215/50 R17 95V XL )
469.00
oponytanio.pl
Nokian WR A4 ( 215/50 R17 95V XL )
473.00
mobilemech.pl

Parametry

Producent:Nokian
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 215
Wysokość profilu 50
Średnica osadzenia R17
Indeks nośności 95
Indeks prędkości V
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 72 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni B

Opis

Nowa opona Nokian WR A4 – Zapomnij o prognozach

Poprawiona przyczepność w warunkach zimowych na suchej, mokrej i zaśnieżonej nawierzchni dzięki technice Functional Performance Siping

niezwykle zrównoważone i wyważone zachowanie przy dużych szybkościach

Najwyższy komfort

Najważniejsze innowacje:

Functional Performance Siping. lepsza przyczepność zimą, obszerniejsza precyzja kierowania. Każdy blok i każda lamela w stylowym wzorze bieżnika ma skrupulatny kształt i starannie zdefiniowaną rolę, co przekłada się na genialną przyczepność i genialne prowadzenie. Nieelastyczny bark zewnętrzny, układ lameli Centipede Siping w części centralnej i dobranie lameli do obszaru opony stanowią kontrolowane połączenie, które pozwala oponie Nokian WR A4 bezpiecznie i komfortowo toczyć się w różnorodnych warunkach zimowych występujących w Europie Środkowej.

Układ lameli Centipede Siping. Najwyższa przyczepność na śniegu, precyzja prowadzenia. Obszar centralny jest zdominowany poprzez solidne podłużne żebro, składające się z bloków bieżnika z postrzępionymi lamelami, które przypominają ślady pozostawiane przez stonogę. Naprzemienny, trójwymiarowy układ lameli Centipede Siping oferuje największą powierzchnię styku i jest w pełni efektywny przy przeróżnym skręcie kół, rozszerzając przyczepność na śniegu (także topniejącym), i pozwala zachować większą kontrolę.

Mieszanka gumowa Performance Traction Silica. Dobra przyczepność, idealna odporność na ścieranie, niskie zużycie paliwa. Mieszanka gumowa, która posiada kauczuk naturalny, krzemionkę i olej rzepakowy „canola", zagwarantuje nadzwyczajną przyczepność w warunkach zimowych. Ta najnowocześniejsza mieszanka ulepsza stabilność podczas jazdy i trwałość opony. Olej rzepakowy „canola" zapewnia trwałość na rozerwanie. Dzięki niej opona jest stanowczo odporna na zużycie, uderzenia i przebicie. Wysoka zawartość kauczuku naturalnego i oleju rzepakowego gwarantuje doskonałą przyczepność w warunkach zimowych. Co ważne, opony zachowują wzorowe właściwości niezależnie od temperatury i przebiegu. Ekstremalnie niskie opory toczenia oznaczają niskie zużycie paliwa.

Groove Lifts. Perfekcyjne prowadzenie. Bloki bieżnika na barkach opony są podparte stromymi wypornikami rowków, które rozszerzają sztywność i ulepszają prowadzenie.

Snow Claws. Dobra przyczepność na śniegu. Chwytaki śniegowe Snow Claws pozostały ukształtowane na podłużnych rowkach bloków bieżnika w celu zapewnienia tak wyjątkowo niezbędnej przyczepności na drogach w zimie. Gwarantują one za każdym razem dobrą przyczepność na sypkim śniegu i miękkim gruncie.

technika Nokian Tyres Coanda. produktywna ochrona przed aquaplaningiem. Zakrzywiona forma bloków bieżnika o kształcie rampy na wewnętrznym i zewnętrznym barku opony kieruje i przyspiesza przepływ strumienia wody z rowków podłużnych do poprzecznych. Rewelacyjna niepodatność na zjawisko aquaplaningu zostaje zachowana nawet pomimo stopniowego zużywania się opony.

technika Silent Sidewall. pokaźniejszy komfort w trakcie jazdy. Specjalnie opracowana mieszanka gumy między ścianą boczną a bieżnikiem aktywnie filtruje dźwięki i wibracje spowodowane kontaktem z nawierzchnią i uniemożliwia przedostawaniu się irytujących dla ludzkiego ucha fal dźwiękowych przez ścianę boczną do kabiny samochodu.

Specjalna mieszanka gumowa Clinch. Wyższa odporność, niższy hałas toczenia. Mieszanka gumy przylega do obrzeża obręczy, zwiększając odporność okolic stopki. Ta innowacja równie efektywnie ogranicza hałas w środku pojazdu, ponieważ tłumi drgania pochodzące od korpusu opony, zapobiegając ich przechodzeniu najpierw do wnętrza opony, a następnie do pojazdu.

Polerowane rowki. Bezpieczeństwo i elegancja. Polerowane, podłużne i poprzeczne rowki usprawniają likwidowanie śniegu i błota pośniegowego.