Nokian WR D3 205/55 R16 91 T promocja 2017

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 14 sklepów z produktem Nokian WR D3 205/55 R16 91 T oraz 15 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 254.21 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-17%
Nokian WR D3 205/55 R16 91 T
254.21
logistykaopon.pl
Opona Nokian WR D3 205/55R16 91T DOT 2017
273.98
4oponki.com.pl
Opona Nokian WR D3 205/55R16 91T + 60 DNI NA ZWROT DOT 2017
273.98
oponki24.com.pl
NOKIAN WR D3 205/55R16 91 T rok produkcji: 2017
273.99
oponafelga.pl
Nokian WRD3 M+S 205/55 R16 91 T
274.99
1OPONY1
Opona Nokian WR D3 205/55R16 91T DOT 2017
279.49
oponyialufelgi.pl
NOKIAN WR D3 205/55 R16 91 T
289.00
Inter Cars
Opona zimowa NOKIAN WR D3 205/55 R16 91T
290.00
iParts.pl
Nokian WR D3 205/55 R16 91 T
292.11
Opony WIDERSKI
Nokian WR D3 ( 205/55 R16 91T )
294.89
opony-guru
Nokian WR D3 ( 205/55 R16 91T )
296.00
giga-opony
Nokian WR D3 ( 205/55 R16 91T )
298.00
opony-outlet.pl
Nokian WR D3 ( 205/55 R16 91T )
304.00
oponytanio.pl
Nokian WR D3 205/55R16 91 T
306.27
oponafelga.pl
Nokian WRD3 M+S 205/55 R16 91 T
306.89
Tyres International Group

Parametry

Producent:Nokian
Kategoria:Opony zimowe
Szerokość przekroju 205
Wysokość profilu 55
Średnica osadzenia R16
Indeks nośności 91
Indeks prędkości T
Typ pojazdu osobowy
Efektywność paliwowa C
Poziom emisji hałasu 72 dB
Przyczepność na mokrej nawierzchni B

Opis

Bez względu na pogodę

  • niezawodna przyczepność równocześnie na mokrej, suchej, jak i ośnieżonej nawierzchni
  • Skuteczne zapobieganie ryzyku wystąpienia aquaplaningu i poślizgów na błocie pośniegowym
  • Niskie opory toczenia, przyjazność produktu dla środowiska, ekonomiczna jazda

Nowa opona Nokian WR D3 oferuje fachowe połączenie bezpieczeństwa i niczym nie zakłóconej przyjemności z jazdy. Dzięki nanotechnologii, nowym minimalistyczncom i nowoczesnym rozwiązaniom ta przyjazna środowisku opona klasy premium gwarantuje pierwszorzędną przyczepność i wspaniałe sterowanie w na ogół zmiennych warunkach Europy Centralnej.

Nowa opona Nokian WR D3 z kierunkowym bieżnikiem w postaci ostro zakończonej strzałki jest konkretnym wyborem dla znikomych i średniej wielkości samochodów rodzinnych, a także dla kierowców, którzy stawiają na bezpieczeństwo i ekonomiczną jazdę.

Innowacja w budowie krawędzi przedniej do walki z błotem pośniegowym

Badania wykazały, że błoto pośniegowe na drodze jest większym zagrożeniem dla kierowców niż lód czy aquaplaning.

Opona Nokian WR D3 ma kierunkowy bieżnik wzbogacony o rozwiązania, które dynamicznie uczestniczą w zapobieganiu poślizgom na błocie pośniegowym.

Nasze testy poślizgu na błocie pośniegowym dowiodły także, iż nowa progresywna budowa krawędzi przedniej bloków bieżnika (ang. Slush Blower) zagwarantuje jeszcze bardziej wydajne odprowadzanie wody, a także błota pośniegowego z przestrzeni kontaktu między oponą a nawierzchnią, co podciąga bezpieczeństwo jazdy, a także sprawia powiększenie limitu prędkości, przy której wzrasta ryzyko wystąpienia poślizgu. Polerowane rowki w dodatku ułatwiają usuwanie wody, a także błota pośniegowego.

Niższe opory toczenia

Wnikliwie testowane rozwiązania zastosowane w strukturze i rzeźbie bieżnika opony WR D3 prawidłową stabilność jazdy, a także genialną kierowalność. Ponadto, kilka nowych rozwiązań i innowacji wpłynęło na udoskonalenie wytrzymałości i obniżenie oporu toczenia opony.

Aby znaleźć adekwatny bieżnik symetryczny, wykorzystaliśmy komputerowe i termograficzne symulacje kamery. Mimo gęstej sieci lameli opona utrzymuje swoją sztywność. Nowe rozwiązanie pomaga ograniczyć tarcie oraz stopień generowanego poprzez oponę ciepła spowodowanego ruchem nacięć. Niższe opory toczenia oznaczają niższy stopień zużycia paliwa i mniejszą emisję zgubnych substancji do atmosfery.

pokaźniejszy komfort i bezpieczeństwo dzięki Wskaźnikowi Bezpieczeństwa Zimą
wyśmienita jazda zimą osiągalna jest tylko wówczas, gdy opony są w dobrym stanie.
Opona Nokian WR A3 posiada Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), dodatkowo wzbogacony o niepowtarzalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą.

Ten opatentowany przez Nokian Tyres charakterystyczny składnik zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm. Symbol płatka śniegu pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Na ścianach bocznych opony znajduje się znane już z poprzednich modeli pole informacyjne dotyczące zalecanego ciśnienia powietrza w oponie. Właściwe ciśnienie w oponie pozwala na jej skrupulatną pracę, zmniejsza stopień jej zużycia oraz zmniejsza koszty eksploatacji pojazdu.

Wskaźniki zużycia DSI i WSI

Wskaźnik zużycia DSI (Driving Safety Indicator), a także symbol płatka śniegu WSI (Winter Safety Indicator) służą zwiększeniu poziomu bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Liczby określają w milimetrach głębokość głównych rowków bieżnika. Poszczególne liczby znikają w zależności od stopnia zużucia opony. Dla bezpiecznej jazdy wymagana jest głębokość bieżnika wynosząca 4-5 mm. Gdy płatek śniegu przestanie być widoczny, wówczas należy wymienić opony na nowe i tym samym zapewnić bezpieczene prowadzenie zimą.