Parametry
Producent: | EI System |
---|---|
Kategoria: | Programy edukacyjne |
Opis
- interaktywne gry przystosowane do zespołowego zastosowania na tablicy multimedialnej,
- karty pracy do kopiowania zawierające ćwiczenia do pracy jednostkowej,
- grę edukacyjną stworzoną z kartonów o pokaźnym formacie, przeznaczoną do gry na dywanie, do używania przez całą klasę lub pokaźniejsze grupy,
- poradnik metodyczny.
dopasuj przeciwne – zadaniem graczy jest połączenie ze sobą rysunków ukazujących pojęcia przeciwstawne (np. Obszerny-śladowy, jasny-ciemny itp.). Pomaga rozwijać słownictwo, uczy umiejętności abstrahowania cech i pracy w parach.
Ułóż zdania – pomaga w rozwijaniu umiejętności językowych, w szczególności rozumienia znaczenia kolejności słów w wypowiedzi i budowy zdania. Ćwiczy też percepcję wzrokową i uczy pracy w parach.
Poeci – gra polega na realizowaniu pokazywanych na planszy ćwiczeń oddechowych kolejno poprzez cztery zespoły dzieci. Rozwija płynność i kontrolę głośności mowy.
Karty pracy- Znajdź drogę – labirynt
- Połącz pasujące
- Szlaczki – skoki żabki
- Szlaczki – skoki żabki 2
- Znajdź parę
- Znajdź sekwencję
- Wytnij litery (MYSZ)
- Wytnij litery (PORT)
- Wytnij litery (BUKI)
- Wytnij litery (FLAG)
- Wytnij litery (CDEJ)
- Wytnij litery (ŁNWH)
Na kartach 7-12znajdują się 24 litery alfabetu (bez znaków diakrytycznych). Nadają się także do używania na plakatach czy gazetkach.
Gra wielkoformatowaGra wielkoformatowa „Słowa, litery, znaki" składa się z pokaźnych kartonów, na których znajdują się wszystkie litery alfabetu (z podziałem kolorystycznym na samogłoski i spółgłoski), pasujących do nich rysunków i całych wyrazów.
Zabawa polega na łączeniu poprzez grupy dzieci pierwszych liter z wyrazem i odpowiadającym im rysunkiem. W trakcie gry dzieci ćwiczą rozpoznawanie liter, może także być pomocą w nauce czytania globalnego. Uczy również koncentracji i spostrzegawczości.
dołączone do gry litery z polskimi znakami diakrytycznymi zezwalają na dodatkowe wykorzystanie gry w pierwszej klasie do nauki czytania i pisania i rozpoznawania samogłosek i spółgłosek. Przykładowe scenariusze zabaw znajdują się w poradniku metodycznym.
Licencja otwarta