Mopar Sonda lambda przednia czujnik tlenu chrysler voyager town country 3,3 / 3,8 2008- promocja 2018

Cena319.0
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie usaolkusz

Parametry

Producent:MOPAR
Kategoria:Sondy lambda
Marka pojazdu Chrysler

Opis

Oryginalna MOPAR przednia (umieszczona na kolektorze wydechowym przed katalizatorem) sonda lambda / sensor tlenu do samochodu ChryslerTown&Country 3,3 V6 2008-2010 - lewa przedniaTown&Country 3,3 V6 2008-2010 - prawa przedniaTown&Country 3,8 V6 2008-2010 - lewa przedniaTown&Country 3,8 V6 2008-2010 - prawa przednia Grand Voyager 3,3 V6 2008-2010 - lewa przedniaGrand Voyager 3,3 V6 2008-2010 - prawa przedniaGrand Voyager 3,8 V6 2008-2010 - lewa przedniaGrand Voyager 3,8 V6 2008-2010 - prawa przednia cena za 1 szt Stock Code 56029084AAManufacturer Mopar ZANIM KUPISZ zobacz NUMER OEMopar produkuje jedne z najszczególniej bezawaryjnych części i akcesoriów do pojazdów dostępnych na rynku!Zachowaj swój pojazd w jak najlepszym stanie, używając jedynie oryginalnych części OEM Mopar.Od ponad 75 lat Mopar jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na rynku marek oryginalnych części zamiennych i akcesoriów.

Mopar (skrót od MOtor PARts) – firma oferująca części zamienne dla wszystkich amerykańskich marek Jeep Chrysler Dodge Plymouth RAMJej cele obejmują: projektowanie części zamiennych potrzebnych do serwisowania pojazdów, wprowadzanie nowych akcesoriów,by rozszerzać nie tylko sprzedaż, ale także satysfakcję i lojalność konsumentów.

Części zamienne Mopar projektowane są poprzez te same zespoły inżynierów,którzy pracują nad samochodami Grupy, dlatego Mopar jest jedyną marką, która może zaoferować klientom oryginalne części zamienne o wysokiej jakości.Sonda lambda umieszczona jest w kolektorze wylotowym silnika benzynowego z katalizatorem.

Gdy się popsuje, silnik traci moc, a samochód – osiągi. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach. Ta informacja jest potrzebna dla mikroprocesora ustalającego skład mieszanki paliwowo-powietrznej kierowanej do silnika.

Skład tej mieszanki, a więc stosunek paliwa do powietrza, jest ściśle określony i musi być zawsze taki sam. W przeciwnym razie katalizator nie będzie właściwie oczyszczał spalin. Dzięki pomiarowi zawartości tlenu w spalinach można określić, czy silnik spala właściwą mieszankę paliwowo-powietrzną.

Sonda lambda nieprzerwanie mierzy zawartość tlenu w spalinach, przekazując dane w systemie dwustanowym – “za dużo” albo “za niewiele”. Gdy sonda lambda przestanie przekazywać te dane, mikroprocesor sterujący układem wtryskowym silnika przestawi się na tzw.

tryb stały. W rezultacie moc silnika zostanie zredukowana, zużycie paliwa wzrośnie o ok. 15%, jednak będzie można dojechać do warsztatu. Trzeba to zrobić jak najszybciej, bowiem niekorzystny skład mieszanki paliwowo-powietrznej może uszkodzić katalizator.aktualnie większość producentów stosuje tzw.

podgrzewane sondy lambda, których żywotność określa się na 100 – 160 tys. Km przebiegu pojazdu. To i tak dużo, zważywszy, iż sonda lambda pracuje w wyjątkowo niekorzystnych warunkach termicznych i chemicznych.

Przyspieszone zużycie sondy lambda powodują olej (zużyte pierścienie tłokowe) albo woda (uszkodzona uszczelka pod głowicą) w układzie wydechowym. Największy firma sond lambda, marka Bosch, radzi, żeby co 30 tys.

km przebiegu pojazdu sprawdzać działanie sondy lambda na specjalnym stanowisku diagnostycznym....