HMS Z1801 promocja 2017

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 6 sklepów z produktem HMS Z1801 oraz 6 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 915.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-14%
HMS ZM1801 - produkt w magazynie - szybka wysyłka!
915.00
OleOle!
Wioślarz magnetyczny HMS ZM1801
1025.00
SportowyRaj.pl
HMS - ZM1801 - Wioślarz magnetyczny / KURIER 0 ZŁ / NEGOCJUJ CENĘ! 606 858 181 / POLSKA GWARANCJA 2 LATA / athletic24.pl
1025.00
ATHLETIC24.PL
Wioślarz megnetyczny HMS ZM1801 + DARMOWY TRANSPORT!
1025.00
ELECTRO.pl
Wioślarz megnetyczny HMS ZM1801
1025.00
Media Expert
Wioślarz magnetyczny HMS ZM-1801
1065.00
VITA

Parametry

Producent:HMS
Kategoria:Wioślarze
System oporu magnetyczny

Opis

Wioślarz Magnetyczny HMS ZM1801 Wioślarz magnetyczny HMS ZM1801 to specjalistyczne urządzenie, na którym wykonujemy ćwiczenia podobne do klasycznego wiosłowania. Dziękiniemu możemy przeprowadzić w domu intensywny trening cardio.Naturalny ruch wioślarski pozwala harmonijnie kształtować mięśnie:górnej części nóg- czworogłowy uda, dwugłowy uda,dolnej części nóg- łydki,pośladków,pleców,barków,ramion,brzucha. Model ten posiada 6-kilogramowe koło zamachowe. Dzięki takiej wadze sam sprzęt jest lekki i może być bezproblemowo używany w każdych warunkach,choćby w niewielkich mieszkaniach w blokach. Koło to odpowiada za cichą i płynną pracę wioślarza. 8-stopniowe obciążenie zezwala na prędkie dopasowanie do jednostkowych pragnień i predyspozycji. Czytelny wyświetlacz usprawnia monitoringtreningu. Nad bezpieczeństwem ćwiczeń czuwają podpórki na stopy z możliwością zapięcia na rzep. Mocne strony posiadania urządzenia HMS ZM1801:możesz ćwiczyć w domu o dowolnej porze;wykonasz wszechstronny trening klatki piersiowej;wytrenujesz mięśnie ramion (bicepsy, tricepsy, barki);wzmocnisz mięśnie grzbietu i pleców;efektywniej spalasz kalorie;poprawisz krążenie;rozszerzasz wydolność organizmu;obniżasz tkankę tłuszczową;udoskonalasz samopoczucie; Ćwiczenia na wioślarzu magnetycznym angażują do pracy aż 95% mięśni, co powoduje, że urządzenie to perfekcyjnie nadaje się dla osób początkujących,które chcą poprawić ogólną sprawność ciała. W trakcie ćwiczeń na wioślarzu pracuje aż kilkanaście grup mięśniowych, pomiędzy innymi: mięśnie brzucha, grzbietu, ramion, nóg, pośladków i klatkipiersiowej. Ruch wiosłowania na urządzeniu HMS ZM1801 składa się z czterech faz:chwytu,przyciągania,odchylenia,powrotu. Jedynie dobre wykonanie ruchu we wszelkich fazach może przynieść spodziewane efekty. Faza 1: chwyt Jest to faza statyczna i polega na przyjęciu właściwej pozycji początkowej. Usiądź na siodełku z ugiętymi nogami – tak, by znajdować się jak najbliżej koła zamachowego. Piszczele powinny być prostopadłe do ziemi, ramionacałkiem wyprostowane, a nadgarstki w jednej linii z przedramionami. Pochyl tułów lekko do przodu, ale nie za konkretnie,w trakcie przyciągania nie obciążyć kręgosłupa. Faza 2: przyciąganie Zacznij prostować obie nogi – wówczas siodełko zacznie odjeżdżać w tył. Pamiętaj: praca nóg jest najważniejsza w całym ćwiczeniu! W czasieodpychania nogami ramiona pozostają wyprostowane i luźne. Dopiero gdy uchwyt odnajdzie się nad kolanami, włącz ręce do ruchu. Faza 3: odchylenie Gdy nogi będą zupełnie wyprostowane, przyciągnij rękami uchwyt do brzucha lekko się przy tym odchylając. Przedramiona powinny znajdować sięrównolegle do podłoża. Faza 4: powrót Wróć do pozycji wyjściowej wykonując cały ruch odwrotnie, tzn. Lekko się pochyl, pozwól rękom oddalić się, a gdy uchwyt wynajdzie się nad kolanami, zacznijuginać nogi zbliżając się do koła zamachowego. Ważne, żeby każda faza następowała po sobie płynnie, tj. Stanowiła jeden, płynny ruch przyciągania i powrotu, bez zatrzymań. Trening na wioślarzu dla początkujących - ile trenować? Początkujący powinni zacząć od 2-3 treningów tygodniowo. Wraz ze wzrostem formy, można zwiększyć ich liczbę nawet do 5. Przy trzech treningach w tygodniu warto użyć poniższy plan, który pomoże w stopniowym zwiększaniu siły mięśni i wydolności organizmu. 1 dzień: 15-20 minut ćwiczeń w tempie 20-22 podciągnięć na minutę. Opór: 5-6;2 dzień: przerwa;3 dzień: 20 minut treningu z jedną kilkuminutową przerwą we wnętrzu (2 x 10 min). Tempo: 20-22 podciągnięć. Opór: 6-7;4 dzień: przerwa;5 dzień: 10 minut treningu z przerwą we wnętrzu (2 x 5 min). Tempo: 24-28 podciągnięć. Opór: 8-9;6 i 7 dzień: przerwa. SPECYFIKACJA: System oporu: magnetycznyRegulacja obciążenia: 8 poziomówKoło zamachowe: 6 kg rozmiary towaru po rozłożeniu: długość: 191 cmszerokość: 60 cmwysokość: 49 cmMożliwość składaniaWymiary złożonego towaru:długość: 80 cmszerokość: 60 cmwysokość: 127,5 cmWymiary siedziska:długość: 21 cmszerokość: 31 cmWaga: 26 kgMax. Waga użytkownika: 120 kgPomiar pulsu:pas telemetryczny (brak w zestawie) FUNKCJE: Naturalny ruch wioślarski pozwala harmonijnie kształtować mięśnie: górnej części nóg- czworogłowy uda, dwugłowy udadolnej części nóg- łydkipośladkówplecówbarkówramionbrzuchaWygodna podpórka na stopy o długości 29,5 cm z możliwością zapięcia pasami na rzepWygodne siedzisko poruszające się płynnie po płozie; odległość od siedziska do podstawki na nogi maksymalnie 102 cmWyświetlacz:czasliczba powtórzeń na minutęspalone kaloriescanpuls UWAGI: Nie asygnowany do wykorzystywania komercyjnegoGwarancja 24 miesiące dane dodatkowe >>INSTRUKCJA OBSŁUGI >>...