HMS Z1801 promocja 2018

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 8 sklepów z produktem HMS Z1801 oraz 8 ofert cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 1025.0 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
Wioślarz magnetyczny HMS ZM1801
1025.00
Perfectsport
Wioślarz magnetyczny HMS ZM1801
1025.00
Media Expert
HMS ZM1801
1025.00
OleOle!
HMS ZM1801 - 17-22-301 - Wioślarz magnetyczny / KURIER 0 ZŁ / NEGOCJUJ CENĘ! 606 858 181 / POLSKA GWARANCJA 2 LATA / athletic24.pl
1025.00
ATHLETIC24.PL
ZM1801 WIOŚLARZ MAGNETYCZNY HMS
1025.00
SklepSportowy.pl
Wioślarz magnetyczny HMS ZM1801 + Skorzystaj z kodu rabatowego! + DARMOWY TRANSPORT!
1025.00
ELECTRO.pl
Wioślarz magnetyczny ZM1801 HMS
1025.00
TopSlim
Wioślarz magnetyczny HMS ZM1801
1025.00
SportowyRaj.pl

Parametry

Producent:HMS
Kategoria:Wioślarze
Maksymalna waga ćwiczącego 120 kg
System oporu magnetyczny

Opis

Wioślarz Magnetyczny HMS ZM1801 Wioślarz magnetyczny HMS ZM1801 to specjalistyczne urządzenie, na którym wykonujemy ćwiczenia podobne do klasycznego wiosłowania. Dziękiniemu możemy przeprowadzić w domu intensywny trening cardio.Naturalny ruch wioślarski pozwala harmonijnie kształtować mięśnie:górnej części nóg- czworogłowy uda, dwugłowy uda,dolnej części nóg- łydki,pośladków,pleców,barków,ramion,brzucha. Model ten posiada 6-kilogramowe koło zamachowe. Dzięki takiej wadze sam sprzęt jest lekki i może być bezproblemowo używany w każdych warunkach,choćby w niewielkich mieszkaniach w blokach. Koło to odpowiada za cichą i płynną pracę wioślarza. 8-stopniowe obciążenie zezwala na prędkie dopasowanie do jednostkowych pragnień i predyspozycji. Czytelny wyświetlacz usprawnia monitoringtreningu. Nad bezpieczeństwem ćwiczeń czuwają podpórki na stopy z możliwością zapięcia na rzep. Mocne strony posiadania urządzenia HMS ZM1801:możesz ćwiczyć w domu o dowolnej porze;wykonasz wszechstronny trening klatki piersiowej;wytrenujesz mięśnie ramion (bicepsy, tricepsy, barki);wzmocnisz mięśnie grzbietu i pleców;efektywniej spalasz kalorie;poprawisz krążenie;rozszerzasz wydolność organizmu;obniżasz tkankę tłuszczową;udoskonalasz samopoczucie; Ćwiczenia na wioślarzu magnetycznym angażują do pracy aż 95% mięśni, co powoduje, że urządzenie to perfekcyjnie nadaje się dla osób początkujących,które chcą poprawić ogólną sprawność ciała. W trakcie ćwiczeń na wioślarzu pracuje aż kilkanaście grup mięśniowych, pomiędzy innymi: mięśnie brzucha, grzbietu, ramion, nóg, pośladków i klatkipiersiowej. Ruch wiosłowania na urządzeniu HMS ZM1801 składa się z czterech faz:chwytu,przyciągania,odchylenia,powrotu. Jedynie dobre wykonanie ruchu we wszelkich fazach może przynieść spodziewane efekty. Faza 1: chwyt Jest to faza statyczna i polega na przyjęciu właściwej pozycji początkowej. Usiądź na siodełku z ugiętymi nogami – tak, by znajdować się jak najbliżej koła zamachowego. Piszczele powinny być prostopadłe do ziemi, ramionacałkiem wyprostowane, a nadgarstki w jednej linii z przedramionami. Pochyl tułów lekko do przodu, ale nie za konkretnie,w trakcie przyciągania nie obciążyć kręgosłupa. Faza 2: przyciąganie Zacznij prostować obie nogi – wówczas siodełko zacznie odjeżdżać w tył. Pamiętaj: praca nóg jest najważniejsza w całym ćwiczeniu! W czasieodpychania nogami ramiona pozostają wyprostowane i luźne. Dopiero gdy uchwyt odnajdzie się nad kolanami, włącz ręce do ruchu. Faza 3: odchylenie Gdy nogi będą zupełnie wyprostowane, przyciągnij rękami uchwyt do brzucha lekko się przy tym odchylając. Przedramiona powinny znajdować sięrównolegle do podłoża. Faza 4: powrót Wróć do pozycji wyjściowej wykonując cały ruch odwrotnie, tzn. Lekko się pochyl, pozwól rękom oddalić się, a gdy uchwyt wynajdzie się nad kolanami, zacznijuginać nogi zbliżając się do koła zamachowego. Ważne, żeby każda faza następowała po sobie płynnie, tj. Stanowiła jeden, płynny ruch przyciągania i powrotu, bez zatrzymań. Trening na wioślarzu dla początkujących - ile trenować? Początkujący powinni zacząć od 2-3 treningów tygodniowo. Wraz ze wzrostem formy, można zwiększyć ich liczbę nawet do 5. Przy trzech treningach w tygodniu warto użyć poniższy plan, który pomoże w stopniowym zwiększaniu siły mięśni i wydolności organizmu. 1 dzień: 15-20 minut ćwiczeń w tempie 20-22 podciągnięć na minutę. Opór: 5-6;2 dzień: przerwa;3 dzień: 20 minut treningu z jedną kilkuminutową przerwą we wnętrzu (2 x 10 min). Tempo: 20-22 podciągnięć. Opór: 6-7;4 dzień: przerwa;5 dzień: 10 minut treningu z przerwą we wnętrzu (2 x 5 min). Tempo: 24-28 podciągnięć. Opór: 8-9;6 i 7 dzień: przerwa. SPECYFIKACJA: System oporu: magnetycznyRegulacja obciążenia: 8 poziomówKoło zamachowe: 6 kg rozmiary towaru po rozłożeniu: długość: 191 cmszerokość: 60 cmwysokość: 49 cmMożliwość składaniaWymiary złożonego towaru:długość: 80 cmszerokość: 60 cmwysokość: 127,5 cmWymiary siedziska:długość: 21 cmszerokość: 31 cmWaga: 26 kgMax. Waga użytkownika: 120 kgPomiar pulsu:pas telemetryczny (brak w zestawie) FUNKCJE: Naturalny ruch wioślarski pozwala harmonijnie kształtować mięśnie: górnej części nóg- czworogłowy uda, dwugłowy udadolnej części nóg- łydkipośladkówplecówbarkówramionbrzuchaWygodna podpórka na stopy o długości 29,5 cm z możliwością zapięcia pasami na rzepWygodne siedzisko poruszające się płynnie po płozie; odległość od siedziska do podstawki na nogi maksymalnie 102 cmWyświetlacz:czasliczba powtórzeń na minutęspalone kaloriescanpuls UWAGI: Nie asygnowany do wykorzystywania komercyjnegoGwarancja 24 miesiące dane dodatkowe >>INSTRUKCJA OBSŁUGI >>...