Parametry
Producent: | Boucheron |
---|---|
Kategoria: | Wody toaletowe dla mężczyzn |
Pojemność | 100 ml |
Opis
Boucheron to firma, która wylansowała już ponad 30 aromatów istniejąc na rynku już ponad 25 lat. W swej ofercie kompilacje zapachowe jednocześnie dla pań jak i dla panów – w naszej bazie posiadamy bogatą ofertę oryginalnych perfum tej marki.
Co wyraźne, aromaty tej producenta są szczególnie wyraźne, pełne zaskakujących połączeń i kombinacji zapachowych – trudno obok tych nut zapachowych przejść obojętnie – są na tyle standardowe i nieszablonowe,skomplikowano jest potem zrezygnować z takiego zapachu.
Boucheron Pour Femme to klasyczna, kwiatowa kombinacja, która otrzymała nagrodę równocześnie za nuty zapachowe jak i za kształt opakowania (nawiązującego do pierścienia – symbolu miłości – w końcu wylansowała go marka jubilerska Alaina Boucherona).
To absolutna klasyka tej firmy – warto znać jej aromat. Boucheron Jaipour pour Homme to jeden ze starszych aromatów, należących już dzisiaj do klasyki gatunku. Jego kombinacja jest ciężka, orientalna i niezwykle potężna dzięki połączeni woni kwiatowej z ambrą i nieśmiertelną wanilią.
Boucheron pour Homme dla pań to kompilacja drzewna, świeża i aromatyczna. Przeważają w niej pomarańcza, irys i drzewo sandałowe. Ten sam aromat w wersji dla panów jest jednocześnie zmysłowy i męski – to zaskakujące połączenie pozornie niepasujących do siebie nut zapachowych.
Jedną z nowszych kompozycji producenta stanowią oryginalne pachnidła o nazwie Jaipour Bracelet. W jej nutach zapachowych przeważają bazylia, hiacynt i irys, które tworzą przepiękny bukiet zapachowy, perfekcyjny dla kobiet świadomych swojej piękności,równocześnie dziewczęcych i subtelnych.
Boucheron Place Vendome powstała z okazji trzydziestolecia istnienia marki na rynku. Łączy w sobie nuty kwiatowe i drzewne z domieszką różowego pieprzu i miodu. To aromat, które na długo zapada w pamięć, asygnowany dla pań wyszukanych i pewnych siebie – idealny na wieczór.
pachnidła Boucheron uznawane są za ekskluzywne i skierowane do wymagających, świadomych siebie kupujących – potocznie przyjęło się, że są skierowane do dojrzałych pań i panów.