pour homme woda toaletowa dla mężczyzn 50 ml + do każdego zamówienia upominek. marki Versace promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 4 sklepy z produktem pour homme woda toaletowa dla mężczyzn 50 ml + do każdego zamówienia upominek. marki Versace oraz 4 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 150.32 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-56%
Pour Homme Woda toaletowa
150.32
TaniaKsiazka.pl
Versace, Pour Homme, woda toaletowa, 50 ml
159.99
Empik
Versace Pour Homme EdT (50ml)
308.00
Bangerhead.pl
Versace Pour Homme Eau de Toilette Spray eau_de_toilette 50.0 ml
344.52
Douglas

Parametry

Producent:Versace
Kategoria:Wody toaletowe dla mężczyzn
Pojemność 50 ml

Opis

Versace pour Homme – świeży zapach przez cały dzień Versace pour Homme to pobudzająco męski zapach, który będzie uwodził kobiety korzennym aromatem. Pan, który nosi Versace pour Homme, jest silny i pewny siebie.

Nuta głowy jest odświeżająco lekka, a składa się na nią delikatna nerola, bergamotka i świeże limonki. Kwiatowa kombinacja z geranium i hiacyntów oraz intensywnej szałwii i potężnego cedru, tworzą nutę serca zapachu Pour Homme Versace.

Korzenne połączenie bursztynu, tonkowca i piżma rozwija się w nucie podstawowej. Szkło, z którego wykonano flakon połyskuje subtelną niebieską barwą, dzięki czemu wygląda szlachetnie i elegancko. Metaliczne zamknięcie i srebrna moneta z emblematem Versace w bulwiastej środkowej części nadają kanciastej szklanej butelce oryginalny charakter.

Ten flakon wyśmienicie oddaje świeżość męskich zapachów. Versace pour Homme to męski zapach dla nowoczesnego, aktywnego mężczyzny, który zawsze z energią realizuje swoje cele. Versace pour Homme dla pewnych siebie panów Gwiazda perfumiarstwa Alberto Morillas, odpowiedzialny za zapachy Bvlgari Blv, Pleasures producenta Estee Lauder i The One firmy Calvin Klein, kreował dodatkowo niektóre zapachy męskie Versace, w tym Versace pour Homme z roku 2008.

Do jego najnowszych stylizacji zapachowych zalicza się Scarlett firmy Cacharel i Flower marki Kenzo. Twarzą kampanii reklamowej jest model Michael Gstoettner z Austrii. Sesja fotograficzna kampanii reklamowej została zrealizowana przez peruwiańskiego fotografa Mario Testino, który współpracował już przy kampaniach Valentino, Calvina Kleina i Hugo Bossa.

W palecie produktów firmy Versace pour Homme znajduje się woda toaletowa, woda po goleniu, dezodorant w sztyfcie i żel pod prysznic. Versace pour Homme to odważny, świeży zapach męski, który jest trwały i powinien znajdować się w każdym komplecie perfum.