Książki /

Biznes, ekonomia promocja 2018

-26%


Okazja cenowa
McMarketing Schneider, Willy (9783658070953) za jedyne

147.17 
Skupiamy ceny produktów z kategorii Biznes, ekonomia które zebrane w jednym miejscu tworzą promocję z wielu sklepów. Można zaoszczędzić do 30%. W kategorii biznes, ekonomia dostępne jest ponad 2910 produktów takich marek jak: Adam Marszałek, Aspra, Backhaus, Klaus, BLACKWELL PUBLISHERS, BL Info, ... Wejdź w wybrany produkt i sprawdź w którym sklepie najlepsza cena.
ISBN: 9781292016276 Oprawa: miękka Autor: Paul Pietersma Wydawnictwo: FT Publishing International Ilość stron: 344

This best selling management book is a true classic. If you want to be a model manager, keep this new, even better 3rd edition close at hand. Key Management Models has the winning combination of...

od 161.99 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 8320816025 Oprawa: broszurowa Autor: ADAM NOWICKI Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 256 Rok wydania: 2005

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny skuteczności, a także bezpieczeństwo tego...

od 29.14 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781292017891 Oprawa: miękka Autor: Julie Starr Wydawnictwo: Pearson Education / Longman Ilość stron: 224

If you want to be a mentor, The Mentoring Manual is the perfect way to start. Learn how mentoring works, what to do and how to get the best from the relationship. The Mentoring Manual shows you how...

od 77.05 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 49%
ISBN: 9781408269893 Oprawa: miękka Autor: Rosenberg, Marjorie Wydawnictwo: Longman - Pearson Education Ilość stron: 80 Rok wydania: 2012

Vocational English to linia ESP odpowiadająca na potrzeby specjalistów i studentów planujących karierę w takich branżach jak bankowość i finanse, IT, pielęgniarstwo, branża paliwowa. Poszczególne...

od 52.55 
zobacz
 4 sklepy |  4 oferty
ISBN: 9780199551682 Autor: Nick Ellis Wydawnictwo: Oxford University Press Ilość stron: 384

This exciting new title provides a comprehensive introduction to the main theoretical and managerial issues of B2B marketing. It raises readers' awareness of the significance of B2B marketing...

od 288.4 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 52%
ISBN: 9780521616270 Oprawa: miękka Autor: MacKenzie Ian Wydawnictwo: Cambridge University Press Ilość stron: 140 Rok wydania: 2006

Professional English in Use Finance is suitable for intermediate students and above. It includes 50 units covering all aspects of financial vocabulary from Accounting to Borrowing and Lending,...

od 77.31 
zobacz
 3 sklepy |  3 oferty
ISBN: 9781118358702

A step-by-step guide for succeeding on the for "business" social media network LinkedIn Marketing: An Hour a Day helps you create, customize, and optimize a presence on LinkedIn, the...

od 152.26 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781847924421 Oprawa: miękka Autor: Varoufakis Yanis Wydawnictwo: Vintage Ilość stron: 224 Rok wydania: 2017

Why is there so much inequality? In this short book, world famous economist Yanis Varoufakis sets out to answer his daughter Xenia's deceptively simple question. Using personal stories and...

od 67.65 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 21%
ISBN: 9788301190880 Oprawa: miękka Autor: Stanisław Owsiak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn Ilość stron: 1148 Rok wydania: 2017

Najnowsza i kompletna publikacja z zakresu finansów publicznych na polskim rynku. Książka przygotowana została na podstawie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika...

od 69.3 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9781402066733 Oprawa: twarda Autor: Pasupuleti Ilość stron: 260 Rok wydania: 2010

This book offers information on the latest techniques used in manufacturing, characterization and screening of protein hydrolysates, and their applications in a wide variety of industries in...

od 696.66 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781435458000

Successful music marketing today requires a whole new level of expertise; from basic marketing knowledge and industry-specific strategies, to technology-driven tactics and tools there are many...

od 135.81 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9783642402579

In a ground-breaking comparative survey of innovation-oriented public procurement policy making, the authors analyze the latest data from 11 countries and conclude that procurement policy has...

od 536.18 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781118131367 Autor: Roetzer, Paul

Build a disruptive marketing agency for the modern age The marketing services industry is on the cusp of a truly transformational period. The old guard, rooted in tradition and resistant to change,...

od 123.38 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781118951323 Autor: Haydon, John

Practical Facebook marketing strategies, tactics, and techniquesThis new edition of "Facebook Marketing For Dummies" arms novice to expert marketers with everything they need to plan,...

od 128.92 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781409401490 Autor: SHAW, STEPHEN Wydawnictwo: ASHGATE PUBLISHING

Through six previous editions, "Airline Marketing and Management" has established itself as the leading textbook for students of marketing and its application to today's airline...

od 156.79 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 21%
ISBN: 9788301189600 Oprawa: miękka Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 288 Rok wydania: 2017

Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok...

od 41.3 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
promocja do 13%
ISBN: 9781412980180

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior...

od 612.55 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9780273740933 Autor: Nigel F. Piercy Wydawnictwo: Prentice Hall Ilość stron: 592

Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing...

od 268.93 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 27%
ISBN: 9780241234914 Oprawa: miękka Autor: Thomas Piketty Wydawnictwo: Penguin Books Ilość stron: 182 Rok wydania: 2016

The return of the best-selling, award-winning economist extraordinaire With the same powerful evidence, and range of reference, as his global bestseller Capital in the Twenty-First Century - and in...

od 49.06 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9780333637586

An extremely accessible text on a very complex area.

od 280.17 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta