Książki /

Biznes, ekonomia promocja 2019

-24%


Okazja cenowa
Droga Wilka z Wall Street - Jordan Belfort (9788380319929) za jedyne

26.55 
Skupiamy ceny produktów z kategorii Biznes, ekonomia które zebrane w jednym miejscu tworzą promocję z wielu sklepów. Można zaoszczędzić do 30%. W kategorii biznes, ekonomia dostępne jest ponad 3842 produktów takich marek jak: Adam Marszałek, Aspra, Backhaus, Klaus, BEL Studio, Belz, Christian, ... Wejdź w wybrany produkt i sprawdź w którym sklepie najlepsza cena.
promocja do 7%
ISBN: 8320816025 Oprawa: broszurowa Autor: ADAM NOWICKI Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 256 Rok wydania: 2005

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny skuteczności, a także bezpieczeństwo tego...

od 31.54 
zobacz
 5 sklepów |  5 ofert
promocja do 54%
ISBN: 9781408269893 Oprawa: miękka Autor: Rosenberg, Marjorie Wydawnictwo: Longman - Pearson Education Ilość stron: 80 Rok wydania: 2012

Vocational English to linia ESP odpowiadająca na potrzeby specjalistów i studentów planujących karierę w takich branżach jak bankowość i finanse, IT, pielęgniarstwo, branża paliwowa. Poszczególne...

od 57.96 
zobacz
 5 sklepów |  5 ofert
promocja do 55%
ISBN: 9780521616270 Oprawa: miękka Autor: MacKenzie Ian Wydawnictwo: Cambridge University Press Ilość stron: 140 Rok wydania: 2006

Professional English in Use Finance is suitable for intermediate students and above. It includes 50 units covering all aspects of financial vocabulary from Accounting to Borrowing and Lending,...

od 74.52 
zobacz
 4 sklepy |  4 oferty
ISBN: 9781292017891 Oprawa: miękka Autor: Julie Starr Wydawnictwo: Pearson Education / Longman Ilość stron: 224

If you want to be a mentor, The Mentoring Manual is the perfect way to start. Learn how mentoring works, what to do and how to get the best from the relationship. The Mentoring Manual shows you how...

od 78.01 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781292016276 Oprawa: miękka Autor: Paul Pietersma Wydawnictwo: FT Publishing International Ilość stron: 344

This best selling management book is a true classic. If you want to be a model manager, keep this new, even better 3rd edition close at hand. Key Management Models has the winning combination of...

od 162.22 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 26%
ISBN: 9788301190880 Oprawa: miękka Autor: Stanisław Owsiak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn Ilość stron: 1148 Rok wydania: 2017

Najnowsza i kompletna publikacja z zakresu finansów publicznych na polskim rynku. Książka przygotowana została na podstawie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika...

od 69.3 
zobacz
 3 sklepy |  3 oferty
promocja do 26%
ISBN: 9788301189600 Oprawa: miękka Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 288 Rok wydania: 2017

Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok...

od 41.3 
zobacz
 3 sklepy |  3 oferty
ISBN: 9781412980180

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior...

od 725.55 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780199551682 Autor: Nick Ellis Wydawnictwo: Oxford University Press Ilość stron: 384

This exciting new title provides a comprehensive introduction to the main theoretical and managerial issues of B2B marketing. It raises readers' awareness of the significance of B2B marketing...

od 289.21 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780273737452 Autor: Alex Blyth Wydawnictwo: Prentice Hall Ilość stron: 176

Brilliant Online Marketing covers every aspect of online marketing from website design right through to cutting-edge techniques from the online lead generation. Free from 'technobabble' and...

od 63.92 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780789742841

Profit Big from Social Media: Strategies and Solutions That Work! Using new social media marketing techniques, you can deepen relationships with your most passionate, profitable customers--and...

od 132.02 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 14%
ISBN: 9781781254363 Autor: Ryan Holiday

Your new business went online yesterday and you've got a marketing budget of zero. How are you supposed to create a movement around your product? How can you get to your first thousand - or...

od 40.59 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9780273712466

Everyone sells. Some people sell ideas, some sell services and some sell products. Whatever you sell, this book will help you do it better, and feel better about doing it.

od 87.57 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 26%
ISBN: 9780553371314 Autor: W. Ury Wydawnictwo: Bantam Books Ilość stron: 208

We all want to get to yes, but what happens when the other person keeps saying no?§§How can you negotiate successfully with a stubborn boss, an irate customer, or a deceitful coworker?§§In Getting...

od 57.82 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
promocja do 37%
ISBN: 9783639404869

Inhaltlich unveränderte Neuauflage. Vor dem Hintergrund der zunehmenden Erlebnisorientierung gewinnt das Event-Marketing als innovatives und vielseitig einsetzbares Kommuni ka tionsinstrument eine...

od 153.88 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
promocja do 17%
ISBN: 9788373839007 Oprawa: miękka Autor: Dunin-Wąsowicz Maria (red. nauk.) Wydawnictwo: Scholar Ilość stron: 108 Rok wydania: 2017

Are the United States and the European Union able to set up a transatlantic free trade area? This is not the first time this question has surfaced. Over the last quarter century several...

od 9.9 
zobacz
 3 sklepy |  5 ofert
ISBN: 9783639021967

Aufgrund tiefgreifender Veränderungen der Markt- und Umweltbedingungen stehen traditionsreiche Unternehmen gegenwärtig vor großen Herausforderungen. Um weiterhin erfolgreich zu sein und ihre über...

od 336.35 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781847924421 Oprawa: miękka Autor: Varoufakis Yanis Wydawnictwo: Vintage Ilość stron: 224 Rok wydania: 2017

Why is there so much inequality? In this short book, world famous economist Yanis Varoufakis sets out to answer his daughter Xenia's deceptively simple question. Using personal stories and...

od 67.94 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780749472092 Autor: James, Jon L. / Kelley, Neil / Richardson, Neil

There are two major parallel challenges facing businesses today: how to adapt to the changes of fragmenting markets, hyper-competition and over-supply; and how to grow a business whilst practising...

od 108.87 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780071714044 Autor: Wayne A. Conway Wydawnictwo: McGraw-Hill Ilość stron: 304

The Premier Guide For Marketing And Selling Internationally--from The Author Of Kiss, Bow, Or Shake Hands, The Bestselling Book On Global Business Practices

od 83.04 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta