Książki /

Biznes, ekonomia promocja 2018

-22%


Okazja cenowa
Ekonomia w praktyce LO Ciekawi..podr w.2015 OPERON (144 str.) za jedyne

19.79 
Skupiamy ceny produktów z kategorii Biznes, ekonomia które zebrane w jednym miejscu tworzą promocję z wielu sklepów. Można zaoszczędzić do 30%. W kategorii biznes, ekonomia dostępne jest ponad 3630 produktów takich marek jak: ADAM MARSZAŁEK, Backhaus, Klaus, BC Edukacja, Beilharz, Felix, Belz, Christian, ... Wejdź w wybrany produkt i sprawdź w którym sklepie najlepsza cena.
promocja do 2%
ISBN: 8320816025 Oprawa: broszurowa Autor: ADAM NOWICKI Wydawnictwo: PWE Ilość stron: 256 Rok wydania: 2005

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili: system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. Istotę, strukturę, sposoby oceny skuteczności, a także bezpieczeństwo tego...

od 30.12 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9781292017891 Oprawa: miękka Autor: Julie Starr Wydawnictwo: Pearson Education / Longman Ilość stron: 224

If you want to be a mentor, The Mentoring Manual is the perfect way to start. Learn how mentoring works, what to do and how to get the best from the relationship. The Mentoring Manual shows you how...

76.42 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781292016276 Oprawa: miękka Autor: Paul Pietersma Wydawnictwo: FT Publishing International Ilość stron: 344

This best selling management book is a true classic. If you want to be a model manager, keep this new, even better 3rd edition close at hand. Key Management Models has the winning combination of...

160.51 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 62%
ISBN: 9781408269893 Oprawa: miękka Autor: Rosenberg, Marjorie Wydawnictwo: Longman - Pearson Education Ilość stron: 80 Rok wydania: 2012

Vocational English to linia ESP odpowiadająca na potrzeby specjalistów i studentów planujących karierę w takich branżach jak bankowość i finanse, IT, pielęgniarstwo, branża paliwowa. Poszczególne...

od 53.7 
zobacz
 5 sklepów |  5 ofert
promocja do 54%
ISBN: 9780521616270 Oprawa: miękka Autor: MacKenzie Ian Wydawnictwo: Cambridge University Press Ilość stron: 140 Rok wydania: 2006

Professional English in Use Finance is suitable for intermediate students and above. It includes 50 units covering all aspects of financial vocabulary from Accounting to Borrowing and Lending,...

od 72.02 
zobacz
 4 sklepy |  4 oferty
ISBN: 9783639021967

Aufgrund tiefgreifender Veränderungen der Markt- und Umweltbedingungen stehen traditionsreiche Unternehmen gegenwärtig vor großen Herausforderungen. Um weiterhin erfolgreich zu sein und ihre über...

335.66 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 21%
ISBN: 9788301190880 Oprawa: miękka Autor: Stanisław Owsiak Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn Ilość stron: 1148 Rok wydania: 2017

Najnowsza i kompletna publikacja z zakresu finansów publicznych na polskim rynku. Książka przygotowana została na podstawie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika...

od 69.3 
zobacz
 3 sklepy |  3 oferty
promocja do 26%
ISBN: 9783170221031

Dienstleistungen haben in den entwickelten Volkswirtschaften mittlerweile eine überragende Bedeutung erlangt. Diese Veränderung hat sich vorwiegend im Business-to-Business-Bereich vollzogen....

od 144.58 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9781118131367 Autor: Roetzer, Paul

Build a disruptive marketing agency for the modern age The marketing services industry is on the cusp of a truly transformational period. The old guard, rooted in tradition and resistant to change,...

155.68 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 24%
ISBN: 9788301189600 Oprawa: miękka Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 288 Rok wydania: 2017

Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok...

od 41.3 
zobacz
 3 sklepy |  3 oferty
promocja do 13%
ISBN: 9781412980180

The Handbook of Marketing Scales, Third Edition represents a clear, concise, and easy-to-use compilation of multi-item, self-report measures developed and/or frequently used in consumer behavior...

od 623.77 
zobacz
 2 sklepy |  2 oferty
ISBN: 9780273740933 Autor: Nigel F. Piercy Wydawnictwo: Prentice Hall Ilość stron: 592

Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing...

266.57 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 26%
ISBN: 9780241234914 Oprawa: miękka Autor: Thomas Piketty Wydawnictwo: Penguin Books Ilość stron: 182 Rok wydania: 2016

The return of the best-selling, award-winning economist extraordinaire With the same powerful evidence, and range of reference, as his global bestseller Capital in the Twenty-First Century - and in...

od 49.66 
zobacz
 4 sklepy |  4 oferty
ISBN: 9780470639337 Autor: Eric Schwartzman Wydawnictwo: John Wiley & Sons Ilość stron: 272

The First Book Devoted Entirely To B2B Social Marketing B2B Markets Are Fundamentally Different From Consumer Markets. Decisions Are Made On Value, Not Impulse. Buying Cycles Are Complex, Often...

112.22 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780470503416

A leading email marketing company offers a comprehensive and reliable guide to developing and executing a winning email campaign.

131.54 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780273716860

Revised and updated 3rd edition, aiming to give students the necessary knowledge, understanding and skills to complete a piece of business research.

245.42 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
promocja do 54%
ISBN: 9780230027596 Autor: Andy Roberts Wydawnictwo: Macmillan Rok wydania: 2008

Aviation English to postępowy podręcznik do nauki języka angielskiego, asygnowany dla pilotów i kontrolerów ruchu naziemnego, którzy zgodnie z wymogami stawianymi poprzez ICAO (International Civil...

od 60 
zobacz
 3 sklepy |  3 oferty
ISBN: 9783540253730 Autor: Kerry Back

This book aims at a middle ground between the introductory books on derivative securities and those that provide advanced mathematical treatments. It is written for mathematically capable students...

319.68 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9780199551682 Autor: Nick Ellis Wydawnictwo: Oxford University Press Ilość stron: 384

This exciting new title provides a comprehensive introduction to the main theoretical and managerial issues of B2B marketing. It raises readers' awareness of the significance of B2B marketing...

291.04 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781118518588 Autor: Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter Wydawnictwo: John Wiley & Sons Inc Ilość stron: 384

Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media....

87.08 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta