ISBN: 9788381028219 Autor: Edward Nowak Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 347
Książka jest podręcznikiem, w którym przystępnie zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę...
ISBN: 9788301152918 Oprawa: miękka Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 293 Rok wydania: 2007
Podręcznik mieści konieczne minimum programowe z zakresu ekonometrii, wymagane na kierunkach ekonomicznych i rolniczych. Autorzy w sposób zwięzły i zrozumiały omawiają teorie budowania modeli...
ISBN: 9788380871397 Autor: Koch Richard Wydawnictwo: MT BIZNES Ilość stron: 248
Czy przytłacza cię ciągły napływ wiadomości do skrzynki odbiorczej? Czy masz trudności z uporaniem się z zadaniami z listy „do wykonania”? Czy siedzisz w pracy dłużej, niżbyś chciał, i masz...
ISBN: 9788380856301 Oprawa: broszurowa Autor: Andrzej Szymonik Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 142 Rok wydania: 2018
Książka stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące ekologistyki, przygotowane w oparciu o najnowsze wyniki badań naukowych oraz rezultaty funkcjonalnych wdrożeń koncepcji oraz rozwiązań...
ISBN: 9788375560749 Oprawa: miękka Rok wydania: 2008
Włączanie podmiotów prywatnych do realizacji publicznych zadań w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) jest dziś postrzegane jako remedium na problemy podmiotów publicznych- finansowe i...
ISBN: 9788381026666 Autor: Szelągowska Anna Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 416
Współczesna bankowość inwestycyjna" to prekursorskie opracowanie, szczególnie oczekiwane na polskim rynku wydawniczym. O unikatowym charakterze tej publikacji świadczy wieloaspektowe ujęcie...
ISBN: 9788381028042
Rynek instytucji zbiorowego inwestowania w Polsce od końca lat 90. XX wieku rozwijał się szczególnie dynamicznie. W funduszach inwestycyjnych zgromadzono aktualnie prawie 285 mld zł. Inwestorzy...
ISBN: 9788375561586 Oprawa: miękka Autor: Noga, Marian Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 302 Rok wydania: 2009
Profesor Marian Noga był – jak pamiętam – za każdym razem uważany poprzez studentów za najkorzystniejszego nauczyciela akademickiego w ówczesnej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a dobry...
ISBN: 9788380851580 Oprawa: miękka Autor: Małgorzata Red Zaleska Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 97 Rok wydania: 2016
Poradnik w sposób prosty i rzetelny przedstawia podstawowe informacje konieczne klientowi współczesnego banku. Klient banku powinien bowiem liczyć głównie na własną wiedzę, gdyż nawet...
ISBN: 9788382311211 Autor: Masaaki Imai Wydawnictwo: MT Biznes
Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen i pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmienić...
ISBN: 9788380876064 Oprawa: miękka Autor: Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 232 Rok wydania: 2018
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie...
ISBN: 9788380871182 Oprawa: miękka Autor: Blake Masters, Peter Thiel Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 220 Rok wydania: 2016
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...
ISBN: 9788381162296
Czym naprawdę są korporacje? Czy Polska potrzebuje euro? Jaką rolę w gospodarce odgrywa rodzina? To zaledwie kilka z wielu pytań nurtujących współczesnych ekonomistów. Patriotyzm gospodarczy jest...
ISBN: 9788380873735 Oprawa: miękka Autor: Marcus Buckingham, Curt Coffman Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 352 Rok wydania: 2017
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na sporym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji...
ISBN: 9788380879911 Autor: Adele Revella Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 256
Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, używania i efektywności...
ISBN: 9788380877634 Autor: Tiffani Bova Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 376
"Czy wiesz, jaki jest najkorzystniejszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej producenta? Jeśli nie, nadszedł czas, żeby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować...
ISBN: 9781529791501
\nThe leading, authoritative, comprehensive and only updated textbook for teaching and learning B2B Marketing!\n
To niezwykle cenna i bardzo oczekiwana publikacja z dwóch powodów. Po pierwsze Autorka nawiązuje w niej do aktualnych zjawisk społecznych, np. Okresu pandemi...
ISBN: 9788328374218 Oprawa: twarda Autor: John Case, Joe Knight, Karen Berman Wydawnictwo: Onepress Ilość stron: 352 Rok wydania: 2021
"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty sporo obiecujących przedsięwzięć. Choćby jeśli nie ma problemów z przychodami,...
ISBN: 9788328393363 Autor: Beata Michalska-Dominiak,Piotr Grocholiński Wydawnictwo: One Press
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od korzystnych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy -...