Książki /

Biznes, ekonomia promocja 2024

Skupiamy ceny produktów z kategorii Biznes, ekonomia które zebrane w jednym miejscu tworzą promocję z wielu sklepów. Można zaoszczędzić do 30%. W kategorii biznes, ekonomia dostępne jest ponad 4418 produktów takich marek jak: Adams, Julian, Akademia humanistyczno-ekonomiczna w łodzi, Aktywa, Alžbeta Kiráľová, Anonym, ... Wejdź w wybrany produkt i sprawdź w którym sklepie najlepsza cena.
ISBN: 9788381028219 Autor: Edward Nowak Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 347

Książka jest podręcznikiem, w którym przystępnie zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia rachunkowości zarządczej w przedsiębiorstwach. Po przestudiowaniu książki Czytelnik zdobędzie wiedzę...

od 51.92 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788301152918 Oprawa: miękka Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN Ilość stron: 293 Rok wydania: 2007

Podręcznik mieści konieczne minimum programowe z zakresu ekonometrii, wymagane na kierunkach ekonomicznych i rolniczych. Autorzy w sposób zwięzły i zrozumiały omawiają teorie budowania modeli...

od 50.12 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380871397 Autor: Koch Richard Wydawnictwo: MT BIZNES Ilość stron: 248

Czy przytłacza cię ciągły napływ wiadomości do skrzynki odbiorczej? Czy masz trudności z uporaniem się z zadaniami z listy „do wykonania”? Czy siedzisz w pracy dłużej, niżbyś chciał, i masz...

od 30.7 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380856301 Oprawa: broszurowa Autor: Andrzej Szymonik Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 142 Rok wydania: 2018

Książka stanowi kompleksowe opracowanie dotyczące ekologistyki, przygotowane w oparciu o najnowsze wyniki badań naukowych oraz rezultaty funkcjonalnych wdrożeń koncepcji oraz rozwiązań...

od 25.7 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788375560749 Oprawa: miękka Rok wydania: 2008

Włączanie podmiotów prywatnych do realizacji publicznych zadań w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) jest dziś postrzegane jako remedium na problemy podmiotów publicznych- finansowe i...

od 35.25 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788381026666 Autor: Szelągowska Anna Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 416

Współczesna bankowość inwestycyjna" to prekursorskie opracowanie, szczególnie oczekiwane na polskim rynku wydawniczym. O unikatowym charakterze tej publikacji świadczy wieloaspektowe ujęcie...

od 59.86 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788381028042

Rynek instytucji zbiorowego inwestowania w Polsce od końca lat 90. XX wieku rozwijał się szczególnie dynamicznie. W funduszach inwestycyjnych zgromadzono aktualnie prawie 285 mld zł. Inwestorzy...

od 39.69 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788375561586 Oprawa: miękka Autor: Noga, Marian Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 302 Rok wydania: 2009

Profesor Marian Noga był – jak pamiętam – za każdym razem uważany poprzez studentów za najkorzystniejszego nauczyciela akademickiego w ówczesnej Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, a dobry...

od 51.3 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380851580 Oprawa: miękka Autor: Małgorzata Red Zaleska Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 97 Rok wydania: 2016

Poradnik w sposób prosty i rzetelny przedstawia podstawowe informacje konieczne klientowi współczesnego banku. Klient banku powinien bowiem liczyć głównie na własną wiedzę, gdyż nawet...

od 20.1 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788382311211 Autor: Masaaki Imai Wydawnictwo: MT Biznes

Masaaki Imai, założyciel Instytutu Kaizen i pionier koncepcji ciągłego doskonalenia, tym razem podjął wyzwanie opracowania i wdrożenia ogólnej strategii biznesowej kaizen/lean, która może odmienić...

od 58.99 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380876064 Oprawa: miękka Autor: Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 232 Rok wydania: 2018

To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie...

od 42.9 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380871182 Oprawa: miękka Autor: Blake Masters, Peter Thiel Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 220 Rok wydania: 2016

Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu...

od 32.39 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788381162296

Czym naprawdę są korporacje? Czy Polska potrzebuje euro? Jaką rolę w gospodarce odgrywa rodzina? To zaledwie kilka z wielu pytań nurtujących współczesnych ekonomistów. Patriotyzm gospodarczy jest...

od 20.25 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380873735 Oprawa: miękka Autor: Marcus Buckingham, Curt Coffman Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 352 Rok wydania: 2017

Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na sporym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji...

od 49.99 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380879911 Autor: Adele Revella Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 256

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, używania i efektywności...

od 49.9 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788380877634 Autor: Tiffani Bova Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 376

"Czy wiesz, jaki jest najkorzystniejszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej producenta? Jeśli nie, nadszedł czas, żeby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować...

od 47.27 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9781529791501

\nThe leading, authoritative, comprehensive and only updated textbook for teaching and learning B2B Marketing!\n

od 257.13 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta

To niezwykle cenna i bardzo oczekiwana publikacja z dwóch powodów. Po pierwsze Autorka nawiązuje w niej do aktualnych zjawisk społecznych, np. Okresu pandemi...

od 33.68 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788328374218 Oprawa: twarda Autor: John Case, Joe Knight, Karen Berman Wydawnictwo: Onepress Ilość stron: 352 Rok wydania: 2021

"Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty sporo obiecujących przedsięwzięć. Choćby jeśli nie ma problemów z przychodami,...

od 77 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta
ISBN: 9788328393363 Autor: Beata Michalska-Dominiak,Piotr Grocholiński Wydawnictwo: One Press

Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od korzystnych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy -...

od 31.68 
zobacz
 1 sklep |  1 oferta