ISBN: 9788326439605 Oprawa: miękka Autor: Marzena Feldy Wydawnictwo: Wolters Kluwer Ilość stron: 320 Rok wydania: 2012
poręczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie. Powołując się na własne badania empiryczne oraz przystępną literaturę, autorka:- omawia różnice między e-konsumentkami i...
ISBN: 9788325555405 Oprawa: miękka Autor: Grzegorz Michalski, Wiesław Pluta Wydawnictwo: C.H. Beck Ilość stron: 164 Rok wydania: 2018
Twoje działania ukierunkowane na krótkoterminowe inwestycje w aktywa bieżące, mają długoterminowy wpływ na generujące wartość osiągnięcia przedsiębiorstwa. Ta książka: ukazuje bieżące planowanie...
ISBN: 9788376414201 Oprawa: miękka Autor: Kaczmarek Tadeusz Teofil Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 198 Rok wydania: 2011
Książka otrzymała nagrodę w kategorii: Polityka Gospodarcza na VIII Targach Wydawnictw Ekonomicznych W książce jest mowa o Think Tankach, które są współczesnymi kuźniami i laboratoriami nowych...