ISBN: 9788326480799 Oprawa: twarda Autor: Quinn Robert, Cameron Kim Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A. Ilość stron: 208 Rok wydania: 2015
świeże, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym...
ISBN: 9788326493768 Oprawa: miękka Autor: Taranko Teresa Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A. Ilość stron: 332 Rok wydania: 2015
DZIAŁANIA MARKETINGOWE I ICH UREGULOWANIA W POLSCE Teresa Taranko Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania...
ISBN: 9788326482564 Oprawa: miękka Autor: Kuciński Kazimierz Wydawnictwo: Wolters Kluwer S.A. Ilość stron: 476 Rok wydania: 2015
W podręczniku w sposób kompleksowy przedstawiono zagadnienia geografii ekonomicznej w ujęciu łączącym wątki przyrodnicze, społeczne, kulturowe i ekonomiczne, postrzegane zarówno z perspektywy...