ISBN: 9788375561357 Oprawa: miękka Autor: Tomasz Korol, Błażej Prusak Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 200 Rok wydania: 2009
Problematyka stanowiąca przedmiot rozważań zawartych w książce jest istotnie aktualna i bardzo niełatwa, a jej znaczenie będzie systematycznie rosło w warunkach gospodarki rynkowej i stale...
ISBN: 9788375560435 Oprawa: miękka Autor: Kisiel Michał Wydawnictwo: Cedewu Ilość stron: 278 Rok wydania: 2007
Celem niniejszej książki jest nie tylko wyróznionie możliwości użycia Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (przeważnie w obszarze bankowości detalicznej),na ogół...
ISBN: 9788375561098 Oprawa: miękka Autor: Wiesława Caputa Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 368 Rok wydania: 2008
Wiek XXI to bez dwóch zdań era wiedzy, w której nastąpiło radykalne przewartościowanie hierarchii zasobów budujących wartość przedsiębiorstwa. Tradycyjne zasoby takie jak: ziemia, praca czy...
ISBN: 9788375562514 Oprawa: miękka Autor: Drab-Kurowska Anna, Sokół Aneta Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 232 Rok wydania: 2010
Książka „niewiele znaczące i przeciętne przedsiębiorstwa wobec wyzwań rozwoju technice XXI wieku" traktuje o najmocniejszych kwestiach dotyczących kierunków rozwoju sektora MSP w Polsce w...
ISBN: 9788375561159 Oprawa: miękka Autor: Macierzyński Michał Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 258 Rok wydania: 2008
Książka Public relations w bankach wirtualnych to nowatorska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z...
ISBN: 9788375561043 Oprawa: miękka Autor: Małgorzata Ganczar Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 198 Rok wydania: 2009
Książka przybliża rozwój i istotę e-administracji, a także w sposób dostępny omawia możliwości wykorzystania Internetu jako środka komunikacji obywateli i przedsiębiorców z instytucjami...
ISBN: 9788375564280 Oprawa: miękka Autor: Szopiński Tomasz Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 200 Rok wydania: 2012
Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do...