Termostat Oldsmobile Alero 3,4 promocja

Parametry

Model:Termostat Oldsmobile Alero 3,4
Kategoria:Termostaty

Opis

Termostat płynu chłodzącego silnik do samochodu  Oldsmobile Alero 3,4 V6 1999-2004  cena za 1 szt Zamiennik dla: ACDelco Aftermarket    12T55EACDelco Aftermarket    131-124ACDelco Aftermarket    131-72CARQUEST    13899CARQUEST    32299Delco Harrison    131-38Delco Harrison    131-52Delco Harrison    131-78Delco Harrison    131-79Gates    33329Gates Canada    33329General Motors    10115785General Motors    10115787General Motors    10182343General Motors    10182376General Motors    10210450General Motors    10226109General Motors    12559269General Motors    12559575General Motors    24507563General Motors    3091114Ideal Aftermarket    31989Ideal Aftermarket    32299Motorcraft    RT-374NAPA    222Robertshaw    361-195Robertshaw    461-195Standard Thomson    222Stant    13899Stant (Carded)    35899Stant (Small Card Retail)    29899Waltham    W222   Termostat to jeden z głównych elementów układu chłodzenia zarządzający długością obiegu chłodzenia. Do momentu osiągnięcia 88 'C płyn chłodzący krąży w tzw. krótkim obiegu. Ciecz kierowana jest przez pompę do silnika i do nagrzewnicy (ogrzewanie wnętrza pojazdu). W obiegu pełnym płyn chłodniczy przeprowadzany jest przez chłodnicę, która obniża jego temperaturę.Sprawnie działający termostat nie może się zacinać, a ponadto jego niewielki otwór odpowietrzający musi być cały czas czysty i w pełni drożny. Jeśli zostanie zatkany, w termostacie pojawią się pęcherzyki powietrza, które mogą utrudnić jego poprawne działanie.Mogą wystąpić dwa rodzaje awarii termostatu:- Uszkodzenie w pozycji otwartej , wtedy temperatura cieczy chłodzącej jest wtedy zbyt niska, a silnik nie może osiągnąć temperatury roboczej ,  nie działa lub działa bardzo słabo ogrzewanie kabiny, a także znacznie wzrasta zużycie paliwa.- Uszkodzenie w pozycji zamkniętej, wtedy ciecz chłodząca nie ma możliwości przepłynięcia przez chłodnicę i schłodzenia się, w wyniku czego gwałtownie zaczyna się nagrzewać, nie mogąc odprowadzić ciepła z silnika co może doprowadzić do jego przegrzania !!!...