InsERT Zielony Plus Insert GT (ZPLUS, ZPGT) promocja

Parametry

Model:Zielony Plus Insert GT (ZPLUS, ZPGT)
Kategoria:Programy finansowe i kadrowe
RodzajFinansowo-kadrowe
Wersjanowa licencja

Opis

Programy z serii Insert GT można rozbudować o nowe funkcjonalności bez potrzeby ingerencji w strukturę programów i bez dodatkowych narzędzi. Dokonać tego można miedzy innymi za pomocą dodatków zwanych Plusami. Są one oznaczone różnymi kolorami (Niebieski, Zielony i Czerwony). Plusy można dobierać indywidualnie, w zależności od potrzeb i wymaganej funkcjonalności. Poniżej została przedstawiona funkcjonalność Zielonego Plusa dla Insert GT.

Główne informacje:
  • Wersja językowa: Polska
  • Ilość stanowisk: Dla firm: licencja na podmiot (funkcjonalność dostępna na wszystkich posiadanych i zarejestrowanych programach z linii InsERT GT)
    Dla biur rachunkowych - na wszystkich podmiotach obsługiwanych przez biuro na jednym numerze licencyjnym.
  • Typ licencji: Komercyjna
  • Ważność licencji: Wieczysta
  • Aby uruchomić Plusa trzeba posiadać programy w wersji minimum 1.14.
Funkcjonalność zielonego PLUSA dla InsERT GT:
  • Dynamiczne wyliczanie masy i objętości towarów na dokumencie
  • Rozbudowane pola własne (dla dokumentów oraz kartotek; różnych typów - m.in. pola definiowalne, pola typu słownik oparte na dowolnej definicji, pola będące wynikiem zapytania SQL)
  • Flagi własne - oznaczanie i komentowanie obiektów według własnych kryteriów
  • Definiowalne sprawozdania finansowe
  • Biblioteka dokumentów dla podmiotu - możliwość przechowywania w bazie danych dowolnych dokumentów, np. statutowych, finansowych, organizacyjnych, regulaminowych
  • Biblioteka dokumentów dla kontrahenta - możliwość przechowywania w bazie danych certyfikatów, zezwoleń, weksli, umów handlowych, partnerskich itp
  • Biblioteka dokumentów dla towaru - możliwość przechowywania w bazie danych świadectw, ulotek, certyfikatów, zdjęć, filmów reklamowych itp
  • Biblioteka dokumentów dla dokumentów handlowych - możliwość ewidencji dodatkowej dokumentacji związanej z transakcjami handlowymi, np. wewnątrzwspólnotowymi
Opis poszczególnych funkcjonalności zielonego PLUSA dla InsERT GT:
  • Obsługa masy i objętości w dokumentach handlowych - do dokumentów handlowych dodana została kolumna masa i objętość. Dzięki temu możliwe jest obsługiwanie dużych dostaw pakowanych (kontenery, tiry). Kolumny są wyliczane automatycznie z kartoteki towarów. Dostosowane do tych kolumn zostały również standardowe wzorce wydruku.
  • Własne sprawozdania finansowe - możliwość tworzenia własnych sprawozdań finansowych wraz z możliwością edycji już istniejących. Możliwe są następujące operacje:
    • dodawanie, poprawianie i usuwanie pozycji
    • przesuwanie pozycji
    • autonumeracja wcięć
    • sumowanie pozycji w górę (dodatnio lub korygująco)
    • określanie czy dozwolone jest dowolne definiowanie pozycji z sald i obrotów kont
    • określanie angielskich i niemieckich nazw pozycji
    • określenia układu sprawozdania
    • określenia poziomu szczegółowości wydruku uproszczonego
    • definiowania dodatkowych powiązań pomiędzy pozycjami
    • zaimportowania pozycji z innego sprawozdania (np. bilansu lub RZS)
  • Rozszerzone pola własne - podobnie jak zielony i czerwony Plus - umożliwia definiowanie rozszerzonych pól własnych, które dostępne są dla prawie wszystkich obiektów systemu (takich jak kartoteki, dokumenty, dekrety, itp). Dla każdego obiektu można zdefiniować po 10 pól własnych każdego typu. Można zdefiniować pola własne typu słownik lub polecenie SQL. Własnym słownikiem może być kolor, rozmiar lub indywidualne statusy i oznaczenia. Polecenia SQL pozwalają na odwołania się do danych i tabel z bazy danych.
  • Biblioteka dokumentów dla kontrahenta, podmiotu oraz dokumentu - dodane zostały operacje importu i eksportu dowolnych plików, dopisywania nagłówka, wyboru kategorii, blokowania możliwości usuwania i poprawy - określone zostają dokumenty z biblioteki, które mogą być usuwane lub zmieniane przez innych użytkowników.
    Biblioteka jest dostępna dla dokumentów, kartoteki kontrahentów, kartoteki towarów i podmiotu.
  • Flagi własne - można dowolnie oznaczyć i komentować ewidencjonowane obiekty wg własnych założeń. Flagi mogą zostać wykorzystane w rozrachunkach, dekretach, dokumentach, towarach lub kontrahentach. Flagi mogą zostać z powodzeniem wykorzystane w pracy grupowej, określenia stanu lub kategorii dokumentu. Każdy obiekt może posiadać do 10 różnych flag (każda o innym kolorze). Dokumenty można również uzupełniać o komentarze.