Aha Paul "Coach" Wade Skazany na trening. Zaprawa więzienna promocja

Cena31.68
Zobacz w sklepie

Parametry

Model:Paul "Coach" Wade Skazany na trening. Zaprawa więzienna
Kategoria:Poradniki hobbystyczne
AutorPaul "Coach" Wade
ISBN9788372292704
Oprawamiękka
Rok wydania2011
Ilość stron336

Opis

Trening siłowy bez specjalnego sprzętu. Zawiera tylko sześć niewyrafinowanych ćwiczeń (pompki, przysiady, wznosy nóg, podciągnięcia itp.), ale dzięki ich wariantom i ułożeniu w progresywny trening zawodnik nabiera takiej siły, że w końcu może podciągać się na jednej ręce czy robić pompki w staniu na rękach do góry nogami...

System ten uporządkował i opisał były więzień z USA. W celi nie ma sprzętu. Jest za to czas i motywacja, żeby nie być najsłabszym. Okoliczności te sprawiały, że od dziesiątek lat wypracowywano w więzieniach skuteczne i ekonomiczne metody treningu, które z wielkim powodzeniem może stosować każdy człowiek, chcący nabyć siły na dowolnym poziomie kondycji - od amatorskiego do sportowego.

Wiedza to potęga. Z tego powodu wiedza o tym systemie jest zazdrośnie strzeżona przez ludzi, którym powierzałem ją za kratkami. Zebrane tu informacje bardzo rzadko wydostają się poza mury więzienia; nic na ten temat nie było nigdy publikowane. Książka, którą trzymasz w ręku, to pierwsza publiczna prezentacja tego systemu.

  • Progresywny trening w ćwiczeniach ,,wielkiej szóstki"
  • Siła, zwinność, koordynacja i kondycja.
  • Krótkie sesje treningowe, nieskomplikowany system.
  • Bez wyrafinowanego sprzętu.

W pewnym momencie, będąc za kratkami, postawiłem sobie za cel, by wiedzieć o dawnych ćwiczeniach siłowych więcej niż ktokolwiek inny z żyjących. W ciągu lat zgromadziłem całe stosy notatek. Wybrałem najlepsze pomysły i techniki ze wszystkich systemów, które poznałem, by opracować doskonałą formę kalisteniki - metodę, którą można stosować progresywnie w celu zdobycia tytanicznej siły, zwinności i kondycji; metodę, której stosowanie nie jest uzależnione od dostępu do wyrafinowanego sprzętu, która zabiera minimum czasu i jest jak najmniej skomplikowana.
Wielu trenerów uważa, że źródłem siły są wyrzeźbione mięśnie. W istocie jednak to układ nerwowy uruchamia komórki mięśniowe, toteż siła i moc są w znacznym stopniu determinowane przez wydajność systemu nerwowego. Neurologiczny komponent siły tłumaczy, dlaczego jeden człowiek może mieć dużo mniejsze mięśnie od innego, a jednak być daleko silniejszy.

Pod względem praktycznej mocy siła ścięgien jest ważniejsza od wielkości mięśnia. Ćwiczenia kalisteniki trenują stawy i ścięgna w taki sposób, w jaki one naturalnie pracują, prowadząc do wyrobienia większej siły niż ćwiczenia z obciążeniami zewnętrznymi.

W kalistenice stawy rozwijają się proporcjonalnie do rozwoju systemu mięśniowego, wzmacniając się, a nie słabnąc i zużywając. W miarę jak ich tkanka odbudowuje się, uprzednio doznawane bóle i strzykania po treningu z ciężarami stopniowo znikają, a stawy są coraz lepiej zabezpieczone przed dalszymi kontuzjami.