HMS Sztangielka gwintowana 10kg SG03 OPT13592 promocja

Wyszykując okazji i promocji warto sprawdzić więcej niż jeden sklep. Znajdziesz tutaj 8 ofert z produktem HMS Sztangielka gwintowana 10kg SG03 OPT13592 i ofertami cenowymi. Najtańsza cena zaczyna się od 89.99 zł. Wybierz najbardziej dopasowaną ofertę Sztangielka gwintowana 10kg SG03 OPT13592, zobacz szczegóły i dokonaj zakupu.
-44%
Hantla gwintowana 10kg HMS SG03, obciążenia żeliwne
89.99
Empik.com
Sztangielka HMS SG03 (10 kg) | Bezpłatny transport
114.30
Mediaexpert.pl
Sztangielka HMS SG03 (10 kg) | Bezpłatny transport
114.30
Avans.pl
Sztangielka HMS SG03 (10 kg) | Bezpłatny transport
114.30
ELECTRO.pl
SG03 HANTLA ŻELIWNA 10 KG HMS
144.54
wasserman.eu
Hantla regulowana 10 kg SG03 - HMS
150.00
MARBO-SPORT
Hantla regulowana 10 kg SG03 - HMS
150.00
Marbo-Sport.pl
Sztangielka gwintowana HMS SG03 10kg 6 talerzy
161.60
erli.pl

Parametry

Model:Sztangielka gwintowana 10kg SG03 OPT13592
Kategoria:Pozostały sprzęt siłowy
Funkcje dodatkoweGRYF PROSTY, Hantle, Gryf
Rodzaj uchwytówryflowany uchwyt
MateriałStal
Materiał obcišżeniażeliwo
Rodzaj zaciskówzacisk gwiazdkowy
Waga urządzenia10 kg
RodzajSztanga

Opis

HMS Hantla Sztangielka 10kg 6 talerzy  Hantla HMS posiada 6 talerzy. Jest urządzeniem treningowym służącym głównie do kształtowania górnych części ciała, choć przy ich użyciu można takżerzeźbić brzuch i nogi.Ćwiczenia z ciężarkami o niższej wadze, wielokrotnie powtarzane, umożliwiają spalanie tłuszczu, a ćwiczenia z dużym obciążeniem przyspieszają przyrostmięśni. Przyrząd ten nadaje się do dynamicznych ćwiczeń wykonywanych samodzielnie w domu. Hantle mogą być wykorzystywane zarówno przez mężczyzn do rozgrzewkiprzed treningiem siłowym, jak również przez kobiety do treningu fitness. Zalety ćwiczeń wykonywanych z użyciem hantli HMS SG03: wzmacniają mięśnie i kształtują szczupłą sylwetkę;poprawiają metabolizm;przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej;wzmocnione mięśnie są mniej podatne na urazy i naciągnięcia;ćwiczenia z hantlami wzmacniają nie tylko mięśnie, ale także kości, co zapobiega powstaniu osteoporozy;aktywność fizyczna poprawia jakość snu i tym samym zwiększa ilość energii na cały dzień;regularne ćwiczenia z hantlami połączone ze zdrową dietą pomogą kontrolować ciśnienie i poziom cukru we krwi.Dane techniczne: produkt nowy, wysokiej jakości;bezpieczny;solidnie wykonany;hantla z żeliwnymi obciążnikami;zwiększa aktywność mięśni górnych partii ciała nawet o 300%;produkt przeznaczony zarówno dla mężczyzn jak i kobiet;w skład zestawu wchodzą:1 x gryf prosty 2 kg2 x zaciski gwiazdkowe o wadze 0,25 kg2 x talerz 0,5 kg2 x talerz 1 kg2 x talerz 2,25 kgłączna waga produktu: 10 kg. Przykłady ćwiczeń z użyciem hantli HMS SG03 dla kobiet: ćwiczenie 1:Należy stanąć prosto w lekkim rozkroku tak, by stopy znajdowały się na szerokości naszych bioder. Trzymając hantle, należy wyciągnąć ręce, które wcześniejułożone były swobodnie wzdłuż ciała, na wysokość barków. Przy unoszeniu hantli ręce powinny być lekko ugięte i skierowane na boki. Ćwiczenie to najlepiej jestwykonywać w kilku seriach po 10 powtórzeń w każdej. ćwiczenie 2:Należy stanąć w lekkim rozkroku. Początkowo ręce należy trzymać blisko talii, lekko zgięte w łokciach i podciągać ciężarki do barków poprzez zginanie łokci.Ćwiczenie to najlepiej jest wykonywać w kilku seriach po 15 powtórzeń w każdej. ćwiczenie 3:Stojąc w lekkim rozkroku, należy na przemian podnosić nad głowę raz lewą, raz prawą rękę, trzymając w nich ciężarki i zginając ręce w łokciach, opuszczać jew kierunku łopatek. Ćwiczenie to najlepiej jest wykonywać w kilku seriach po 10 powtórzeń w każdej na jedna i drugą rękę. ćwiczenie 4:Należy stanąć w lekkim rozkroku. Ręce początkowo powinny być swobodnie opuszczone wzdłuż ciała, należy unosić na boki, aż do wysokości barków.Ćwiczenie to najlepiej jest wykonywać w kilku seriach po 15 powtórzeń w każdej. ćwiczenie 5:Należy stanąć prosto i wyciągnąć ręce nad głowę. Utrzymując taką pozycję trzeba ściągać łopatki - najbardziej jak to możliwe. Ćwiczenie to najlepiej jestwykonywać w kilku seriach po 20 powtórzeń w każdej. ćwiczenie 6:Wiatraki z hantlami. Ćwiczenie polega na tym, by trzymając w rękach hantle, wykonywać ruchy okrężne wyprostowanych rąk. Można najpierw ćwiczyć jednaręką, następnie powtórzyć to samo drugą lub wykonywać ćwiczenie dla obu rąk jednocześnie. Ćwiczenie to najlepiej jest wykonywać w kilku seriach po 10powtórzeń w każdej na jedna i druga rękę. ćwiczenie 7:Do tego ćwiczenia należy uklęknąć i położyć ciężarki tak, by były one utrzymywane przez zgięte łokcie. Utrzymując proste plecy i lekko napięty brzuch, należyprzesuwać maksymalnie ramiona raz w prawą, a raz w lewą stronę. Ćwiczenie powinno się wykonywać w kilku seriach po 20 powtórzeń w każdej. ćwiczenie 8:Przysiady z ciężarkami. Jeżeli wykonując tradycyjne przysiady, dodatkowo w dłoniach będzie trzymać się lekkie ciężarki to uda staną się jędrniejsze o wieleszybciej. Przykłady ćwiczeń z użyciem hantli HMS SG03 dla mężczyzn - świetne dla początkujących: uginanie ramion chwytem młotkowym: Ćwiczenie to rozbudowuje zewnętrzną głowę bicepsa.Uginanie ramion chwytem młotkowym najlepiej wykonywać w pozycji stojącej oburącz. Początkowo chwyta się hantle tak, aby po zaciśnięciu dłoni kciuki byłyskierowane w kierunku, w którym się patrzy.Warto pamiętać o tym, aby cały czas zachowywać mięsień bicepsa w górnej granicy napięcia. wyciskanie hantli z przysiadu: Stań prosto, trzymając hantle w rękach wyprostowanych po bokach tułowia.  Dociśnij łokcie do korpusu, unieś hantle tak blisko barków, jak to możliwe.Natychmiast zrób przysiad - Twoje uda muszą znaleźć się w pozycji co najmniej równoległej do podłoża. Wstań i wyciśnij hantle nad głowę. To jednopowtórzenie. Powróć do pozycji startowej i powtórz. pompki z przyciąganiem hantli: Rozstaw parę hantli na szerokość barków na podłodze. Oprzyj na nich dłonie i przyjmij pozycję do pompki. Obniż pozycję, cały czas utrzymując ciało w liniiprostej. Gdy ręce będą wyprostowane, unieś hantlę i do boku klatki piersiowej. Powoli opuść ją na ziemię i unieś drugi ciężarek. To jedno powtórzenie. Postarajsię nie wyginać pleców podczas przyciągania hantli. zakroki skrzyżne: Stań prosto, hantle trzymając wyprostowanych wzdłuż tułowia rękach. Zrób zakrok prawą nogą i skrzyżuj ją za lewą, jakbyś chciała dygnąć. Udo prawej nogipowinno znajdować się teraz w pozycji równoległej do podłoża, a kolano lewej powinno znajdować się tuż nad podłogą. Zatrzymaj na sekundę ruch, po czymwróć do startu i zrób zakrok drugą nogą. To jedno powtórzenie. wykroki z hantlami trzymanymi nad głową: Weź w dłonie dwie hantle i stań z jedną nogą wysuniętą do przodu o około 0,5 metra w stosunku do drugiej. Wyciśnij hantle nad głowę i napnij mięśnie brzucha- nie rozluźniaj ich do końca ćwiczenia. Obniż pozycję, uginając oba kolana tak, by przednie było zgięte pod kątem 90 stopni, a tylne dotykało ziemi. Nadaltrzymając ręce w górze, wróć do pozycji wyjściowej. Powtórz kilka razy, następnie zrób to samo z drugą nogą z przodu....