Okazja cenowa Upijmy się za jedyne
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:45 minutWiek:8+Rodzaj:edukacyjne
Było sobie życie - edukacyjna gra planszowa Edukacyjna gra planszowa ,,Było sobie życie" to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Wraz z Mistrzem w trakcie wesołej zabawy poznasz mechanizmy i niezwykłą strukturę ludzkiego ciała. Twój cel jest prosty. Musisz zdobyć komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Nie jest to wcale takie łatwe. Będziesz atakowany przez wirusa, wyzywany na pojedynki, będziesz odpowiadał na trudne pytania. Ale pamiętaj! Zawsze możesz liczyć na wsparcie Mistrza. Po pr...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:70 minutWiek:8+Rodzaj:Edukacyjne
Był sobie Człowiek. Rodzinna gra planszowa. Wersja kompaktowa. Gra polega na wędrówce przez historię rozwoju człowieka. By wystartować, przenosimy się do epoki kamienia łupanego. Wędrujemy przez czasy prehistoryczne i starożytne do średniowiecza, potem renesansu, by przez XVIII i XIX wiek wkroczyć w czasy nam współczesne. Podczas wędrówki poznajemy zwyczaje ludzi z minionych epok, walczymy z atakującym niespodziewanie zbójem, ścieramy się w pojedynkach. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji, by okazać się lepszym od inny...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2, 4Wiek:od 8 latRodzaj:Edukacyjne, Planszowe, Przygodowe
W poszukiwaniu złotego runa - gra przygodowa dla całej rodziny Pionki są modelami statków żaglowych w formie Puzzli 3D. Podczas rozgrywki poszukujemy złotego runa, którego strzeże jeden z 4 Smoków Morskich. W pierwszej kolejności musimy zdobyć kryształki, którymi można będzie obłaskawić Smoka. Potem trzeba przepłynąć przez Cieśninę Hipokampusa, gdzie zostaniemy poddani specjalnej próbie pamięci. Wreszcie czeka nas rozwiązanie zagadki, który ze Smoków pilnuje złotego runa. Jeżeli zdobyte wcześniej kryształki pasują do kolekcji kryształków Smok...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2, 4Czas gry:20 minWiek:od 7 latRodzaj:Edukacyjne, Planszowe
Organizm został masywnie zaatakowany przez bandę złośliwych wirusów i bakterii. W celu zlikwidowania patogenów, organizm musi zmobilizować system obronny, a Ty możesz mu pomóc! Twoim zadaniem jest wysłać do walki leukocyty, które będą unieszkodliwiały i usuwały intruzów. Podobnie jak w naszej bestsellorowej pozycji pt. Było sobie życie opieramy się na prostej mechanice oraz poczuciu humoru. Tym razem pytania, które są jednym z motorów gry, uczą prewencji oraz sposobów walki z wirusami i bakteriami, które atakują ludzki organizm. Oczywiście zest...
Producent: Hippocampus
Ziemia ma swoja wytrzymałość, którą ludzie eksploatują bez umiaru. A przecież od tego, co robimy dziś, zależy to, jak będzie wyglądało życie przyszłych pokoleń. Jak na naszą planetę i nasze zdrowie wpływa zanieczyszczenie środowiska$28 Co może się stać, jeśli dalej będziemy produkować tak dużo śmieci$29 Czy zasoby naturalne ziemi są niewyczerpane$30 Na wszystkie pytania odpowiada Mistrz w serii filmów dla dzieci Była sobie Ziemia. Misją jest pokazanie dzieciom co w praktyce oznacza ekologia i zrównoważony rozwój. Była sobie ziemia: Zbuduj e...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:50 minutWiek:7+Rodzaj:Planszowe, Rodzinne i towarzyskie
Gra Pokonaj Bakwiry swoją super mocą Bakwiry to niebezpieczne intruzy, które zagrażają naszemu organizmowi. Bakwiry są tak małe, że nie widzimy ich gołym okiem. Na szczęście mamy ich dokładne opisy i znamy ich metody działania, dzięki temu możemy wybrać odpowiednie metody walki i skutecznie stawić im czoła. W atmosferze rodzinnej zabawy, gra odkrywa tajemnice funkcjonowania ludzkiego organizmu, ale przede wszystkim uczy jak wzmacniać i budować jego odporność, czyli "Supermoc", która chroni nas przed atakami niebezpiecznych bakterii i wirusów cz...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:45 minutWiek:8+Rodzaj:edukacyjneSeria:Był sobie człowiek
Gra planszowa Był sobie człowiek. Historia Polski Mistrz i przyjaciele proponują ci podróż, która zaczyna się przeszło 1000 lat temu, gdy formowała się nasza Ojczyzna. Poznamy wspólnie wiele ważnych wydarzeń naszej burzliwej historii, poznamy wielkich Polaków którzy ją tworzyli. Ale uwaga! Podczas wędrówki należy zachować szczególną czujność, czekają nas niespodziewane ataki zbója, będziemy ścierać się w pojedynkach z rywalami. Trzeba wiele sprytu, pomysłowości i oczywiście inteligencji by okazać się lepszym od innych. Jak zawsze możesz liczyć ...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2, 4Czas gry:20 minWiek:od 7 latRodzaj:Planszowe, Quizy i łamigłówki
HELLO MAESTRO QUIZ. WYNALAZKI, HISTORIA, WIELKIE ODKRYCIA. Gra dla 2, 4 a nawet 7 czy 8 graczy w wieku 7-107 lat. Urocza gra quizowa z wykorzystaniem planszy. Nasi młodzi gracze poznają wiele ciekawostek na temat wynalazków, wynalazców, wielkich odkryć geograficznych i oczywiście historii. Uczą się również lokalizować te zdarzenia na osi czasu. Każdy gracz ma 2 pionki. Pierwszy, służy do ilustrowania progresu w grze, drugi do lokalizowania na osi czasu zdarzeń historycznych. W każdej turze gracze odpowiadają na pytania, ustawiają pionki na osi...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:70 minutWiek:7+Rodzaj:Planszowe, Rodzinne i towarzyskie
Było sobie życie Zostań Mistrzem sportu. Rodzinna gra planszowa. Było sobie życie Zostań Mistrzem sportu to gra planszowa, która proponuje zabawę w zawody sportowe. Możesz rozegrać mecz piłki nożnej, powalczyć w turnieju skoku o tyczce albo wziąć udział w chodzie sportowym. Grę rozgrywamy na dwóch poziomach. Wędrując po planszy przygotowujesz się do zawodów, a więc uczysz się jak trenować, jaka dieta pomaga budować siłę i tężyznę fizyczną, innymi słowy budujesz formę, którą dokumentują pozyskane żetony Forma. Gdy zatrzymasz się na polu Zawo...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:50 minutWiek:5+Rodzaj:Planszowe
Gra oraz jej grafika jest bezpośrednio związana z jednym z najbardziej popularnych odcinków serialu pt. "Kubki smakowe i zęby". Wszyscy, którzy ogladali film, pamiętają niebieskich grubasów z kilofami I młotami pneumatycznymi, którzy starają się przełamać opór twardego szkliwa i dostać się do miazgi zębowej. Dlatego gra "Bitwa o zęby" jest nie tylko wciągającą zabawą ale również wspaniałym uzupełnieniem wiedzy związanej z dbaniem o zęby. Gra "Bitwa o zęby" w sposób sprytny łączy elementy zabawy oraz nauki związanej z konkretną wiedzą. W trakcie...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:45 minutWiek:7+Rodzaj:RodzinneSeria:Było sobie życie
Jedz, biegaj i rośnij zdrowo! Rodzinna gra planszowa z kolekcji "Było sobie życie" Gra "Było sobie życie: Jedz, biegaj i rośnij zdrowo." otrzymała nagrodę główną - 1 miejsce w konkursie "Świat przyjazny dziecku" organizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka. Czy gra planszowa musi być tylko zabawą$191 Otóż nie! Ubierając jej mechanikę w odpowiedni kontekst edukacyjny możemy uczynić z niej bardzo efektywny nośnik edukacji. Gra planszowa "Jedz, biegaj, rośnij zdrowo" zabiera nas w kolorowy świat znany z filmu "Było sobie życie". Każdy z gra...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:3-6Czas gry:do 30 minutWiek:8+Rodzaj:Gra karciana
Historia świata wg Wredniaka. Rodzinna gra karciana.,,Historia Świata według Wredniaka" to gra karciana dla 3 do 6 graczy, których zadaniem jest poprawne odtworzenie losów ludzkości.Czy zastanawialiście się kiedyś, jak wyglądałby świat pogrążony w historycznym chaosie$193 Spójrzcie, Krzysztof Kolumb właśnie ubiegł Marco Polo w drodze do Chin, a Juliusz Cezar z podziwem spogląda na ostatnie sukcesy Solidarności... a to dopiero początek! Bądźcie czujni, bo to jeden z Was odpowiada za ten bałagan i planuje kolejne działania.W pudełku znajdziesz 16...
Producent: Hippocampus
Liczba graczy:2-4Czas gry:65 minutWiek:7+Rodzaj:Rodzinne i towarzyskie
Było sobie życie - Olimpiada. Rodzinna gra planszowa. Olimpiada to gra planszowa, która proponuje zabawę w zawody sportowe. Możesz rozegrać mecz piłki nożnej, powalczyć w turnieju skoku o tyczce albo wziąć udział w chodzie sportowym. Zabawa w Olimpiadę rozgrywa się na dwóch poziomach. Wędrując po planszy przygotowujesz się do zawodów, a więc uczysz się jak trenować, jaka dieta pomaga budować siłę i tężyznę fizyczną, innymi słowy budujesz formę, którą dokumentują pozyskane żetony Forma. Jak dobrze wiesz, w sporcie obok techniki, liczy się prze...
Producent: Hippocampus
W grze Atak wirusów gracze stają po dwóch stronach barykady.Jeden z graczy wciela się w atakujące wirusy i bakterie, a drugi w niestrudzonego obrońcę organizmu. Do zdobycia jest 5 głównych narządów. Żeby je zdobyć, każdy z graczy musi prawidłowo odpowiadać na pytania, a jednocześnie wybrać najbardziej efektywną strategię, i w ten sposób doprowadzić do zwycięstwa. Wygrywa ten gracz, który zdobędzie więcej punktów.Celem gry jest obrona jak największej liczby organów przed próbą zawładnięcia tymi organami, jakiej dokonuje grupa wirusów. Zwycięzcą ...
Producent: Hippocampus
Wiek:3+
Celem gry jest złapanie 6 pionków z wizerunkami szkodliwych dla organizmu bakterii, wirusów lub toksyn. Pionki te korespondują kolorystycznie z kółkami na wybranej przez gracza tabliczce. Zwyciezcą jest gracz, który pierwszy zapełni swoją tabliczkę. Uczymy się rozpoznawania i kojarzenia kolorów. Kształtujemy spostrzegawczość. Stawiamy pierwsze kroki w grze wieloosobowej. Zawartość pudełka: tabliczka z Mistrzem i obrotową strzałką, 24 pionki z postaciami różnych bakterii, wirusów i toksyn, 4 tabliczki z kolorowymi polami. ...
Producent: Hippocampus
Gra nie tylko dla małych ekologów. Bogato ilustrowana plansza i proste zasady gry. Budowanie ekologicznego miasta, zrównoważony rozwój, segregacja odpadów i troska o zdrowie mieszkańców. Do tego pojedynki, zdobywanie certyfikatów i transakcje handlowe. Ta gra to spora dawka wiedzy na temat ochrony......