Okazja cenowa Wieczne opóźnienie. zarządzanie projektami it marki Helion za jedyne
ISBN: 9788382315189
Rola menedżerów w programie Six Sigma jest zdecydowanie niedoceniana. Tymczasem to właśnie oni są największym jego beneficjentem i powinni nadawać mu kierunek. Lecz jaki? wszystkiego dowiesz się z...
ISBN: 9788301198091 Oprawa: miękka Autor: Bartosz Szczechowicz Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Pwn Ilość stron: 962 Rok wydania: 2018
Podręcznik z zakresu ekonomii przeznaczony dla studentów kierunku Turystyka i rekreacja, a także kierunków pokrewnych. Jako pierwszy na rynku łączy w sobie treści, które w konwencjonalnym systemie...
ISBN: 9788382702989
W dzisiejszym ekspresowo zmieniającym się świecie, cyfryzacja jest kluczowym elementem sukcesu dla organizacji. Aby sprostać wyzwaniom cyfrowej transformacji, organizacje muszą być sprężyste i...
ISBN: 9788380876293 Autor: Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 356
Co zrobić, by zapewnić klientom obszerniejsze zadowolenie i zaspokajać lepiej ich zapotrzebowania? Jak ograniczyć ogólne koszty, żeby zachować konkurencyjność? Co zrobić, aby praca stała się...
ISBN: 9788382311228 Autor: Liker Jeffrey K.
II WYDANIE UAKTUALNIONE I powiększONE – zawiera nowe BADANIA, MODELE I PODEJŚCIE! Bestsellerowy przewodnik Droga Toyoty po legendarnej filozofii Toyoty i jej systemie produkcyjnym został...
ISBN: 9788382702910
Książka wyznacza ścieżki rozwoju, inspirując do działań, które przyczynią się do obszerniejszego zrównoważenia i skuteczności gospodarki, odpowiadających na dynamiczne zmiany rynkowe i...
ISBN: 9788380853201 Autor: Kowalczyk Magdalena Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 247
Analiza finansowa odgrywa bardzo widoczną rolę w zarządzaniu finansami jednostek samorządu terytorialnego. Od podmiotów sektora finansów publicznych wymaga się racjonalnego gospodarowania zasobami...
ISBN: 9788380853805 Oprawa: miękka Autor: Krasodomska Joanna redakcja naukowa Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 186 Rok wydania: 2017
Książka jest efektem badań statutowych realizowanych poprzez pracowników Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedstawiono w niej teoretyczne i ergonomiczne...
ISBN: 9788380852242 Oprawa: miękka Autor: Jan Śliwa, Józef Marzec Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 260 Rok wydania: 2016
Autorzy przedstawili w książce przebieg procesu badania sprawozdania finansowego wybranej marki. Zawartość tego opracowania stanowi użyteczną prezentację wdrożenia procedur, metod i technik...
ISBN: 9788380871076 Oprawa: broszurowa Autor: Patrick Lencioni Wydawnictwo: Sdmx Ilość stron: 250 Rok wydania: 2016
Pokonaj przeszkody i buduj skuteczne zespoły Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania o...
ISBN: 9788382461275 Oprawa: broszurowa Autor: Robert Manikowski Wydawnictwo: Wolters Kluwer Ilość stron: 192 Rok wydania: 2021
Najnowsze wydanie publikacji,,Projektowanie systemów premiowych", autorstwa renomowanego specjalisty z 20-letnim doświadczeniem w zakresie zarządzania personelem i wynagrodzeniami!Robert...
ISBN: 9788381028035 Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 242
Koszty stanowią jedną z najważniejszych kategorii ekonomicznych, a skuteczne zarządzanie nimi stało się koniecznością dla współczesnego przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja to swoiste kompendium...
ISBN: 9788382314403 Autor: Phil Barden Wydawnictwo: MT-Biznes
DLACZEGO LUDZIE KUPUJĄ TO, CO KUPUJĄ Ta rewolucyjna książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga produktywniej zarządzać marką, jak...
ISBN: 9788380856332 Oprawa: miękka Autor: Monika Szczerbak, Ryszard Waśkiewicz, Agnieszka W Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 220 Rok wydania: 2021
Książka obejmuje zaprezentowanie - na podstawie obowiązujących regulacji prawnych (ogólnych i szczegółowych) oraz Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (MSR) i Międzynarodowych Standardów...
ISBN: 9788323350644 Oprawa: miękka Autor: Barbara Fryzeł Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Ilość stron: 225 Rok wydania: 2022
„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi pakiet tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...
ISBN: 9788383584386
W publikacji przedstawiono wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z badaniem kompetencji zawodowych i sposobami ich rozwijania. Czytelnik odnajdzie tu zarówno merytoryczne podstawy...
ISBN: 9788323353652
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może również być inspiracją dla potencjalnych badaczy,...
ISBN: 9788382702712 Autor: Wawrzyniak Agata Wydawnictwo: Difin Ilość stron: 252
Celem monografii jest zapoznanie Czytelnika z podstawami metodologicznymi analizy zachowań konsumenckich z zastosowaniem modelowania i symulacji wieloagentowej, a także przedstawienie wyników badań...
ISBN: 9788382310665 Oprawa: miękka Autor: Guy Raz Wydawnictwo: MT Biznes Ilość stron: 336 Rok wydania: 2021
konkretna dawka danych o prowadzeniu producenta Oparta na wywiadach prezentowanych w kolekcji podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje...
ISBN: 9788380851429 Autor: praca zbiorowa
Projekty rozwojowe w skali makroekonomicznej są motorem postępu cywilizacyjnego poszczególnych państw. Ich racjonalna realizacja prowadzi do rozwoju gospodarki jako całości, a także jest elementem...