Parametry
Producent: | MT Biznes |
---|---|
Kategoria: | Biznes, ekonomia |
ISBN | 9788380876064 |
Oprawa | miękka |
Autor | Mirosław Bujko, Sebastian Hejnowski |
Wydawnictwo | MT Biznes |
Ilość stron | 232 |
Rok wydania | 2018 |
Opis
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego zastosowania. Autorzy nie zapomnieli również o ergonomicznych przykładach. Obydwaj posiadają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem charakterystycznym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne, sprawcze narracje posiadają sprzedawać wizerunek i produkty. Mirek to pisarz. Instrumentalność jego narracji ma sprzedawać emocje, przeżycia, uznaniey i lęki, wzruszenia i pragnienia. To całkiem inny towar. Ale, o dziwo, oba narracyjne światy posiadają sporo wspólnych obszarów.Literatura świadoma marketingu lepiej się sprzedaje, marketing świadom literatury lepiej sprzedaje. Marketingowe doświadczenia i technologie narracji da się zastosować w narracji powieściowej. I na odwrót – najlepsze narracyjne techniki literatury okazują się genialnie wpływać na sprawność tekstów w komunikacji marketingowej. Warto więc wymienić doświadczenia. Owocem tak pojętej zamiany interesów jest niniejsza książka, napisana z myślą o „marketerach języka", którzy za pomocą językowej pragmatyki muszą wypełnić zadania sprzedażowe, pozyskać wyborców, zmienić wizerunek czy kształtować w pożądany sposób opinię publiczną.
Marketing, PR czy manipulacja, a może wszystko razem? Autorzy pokazują, iż odpowiedzią na każdy problem może być słowo – niczym zaklęcie, wypowiadane, żeby rzeczywistość zmieniła się zgodnie z życzeniem. Chcecie je poznać? Odpowiedzi odszukacie w książce.
***
Sebastian Hejnowski – wieloletni praktyk public relations i reklamy. Zarządza w regionie Europy Środkowo-Wschodniej MSL – największą europejską agencją public relations. Jest ponadto prezesem agencji kreatywnej Leo Burnett Warsaw. Jest publicystą i jurorem na największych branżowych konkursach. Prywatnie ojciec dwójki dzieci, pasjonat podróży, odwiedził ponad 100 krajów świata.
Mirosław Bujko – trener biznesu, wykładowca akademicki, dziennikarz, krytyk muzyczny, scenarzysta, librecista, trener sztuk walki. Specjalizuje się w narratologii, komunikacji marketingowej i w marketingu języka. Autor kilku powieści wydanych w kraju i tłumaczonych na niemiecki i portugalski, a także scenariuszy filmowych, librett operowych i baletowych. Prowadzi warsztaty językowe, komunikacyjne i audyty komunikacyjne dla wielu firm i korporacji. Fascynuje się kulturą japońską i klasycznymi sztukami walki. Jako 4 dan iaido prowadzi własne DOJO, ucząc IAIDO, czyli sztuki władania japońskim mieczem.
Podtytuł: Jak właściwe słowa pozwalają sprzedać towar, zmienić wizerunek marki czy pozyskać wyborców
ISBN: 9788380876064
Kod paskowy: 9788380876064
Autorzy: Hejnowski Sebastian, Bujko Mirosław
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 260
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.4x22.1
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.385
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka