Mt biznes Strategia błękitnego oceanu. wydanie rozszerzone promocja 2024

jest dostępny w sklepie Empik

Parametry

Producent:MT Biznes
Kategoria:Biznes, ekonomia
ISBN 9788380874008
Oprawa miękka
Autor Renee Mauborgne, Kim W Chan
Wydawnictwo MT Biznes
Ilość stron 352
Rok wydania 2018

Opis


Strategia błękitnego oceanu podważa dogmaty o tym, co trzeba robić, aby wygrywać na rynku. Demonstruje, iż jedynym sposobem pokonania konkurencji jest… zaprzestanie prób jej pokonania.
Tak zrobił Cirque du Soleil, który osiągnął sukces, bo nie konkurował z innymi cyrkami. Zamiast tego stworzył zupełnie nową jakość – specyficzne, bajecznie kolorowe, poetyckie przedstawienia łączące magię teatru i cyrku, dla dorosłej, wymagającej publiczności.
I w 20 lat osiągnął przychody, o jakich globalny lider branży cyrkowej nie mógłby marzyć nawet w ciągu 100 lat!
Takie możliwości dają rynkowe błękitne oceany, które są przeciwieństwem czerwonych, krwawych oceanów wyniszczającej konkurencji, a oferują niewykorzystaną przestrzeń oraz szansę na zyskowny wzrost.
Książka Strategia błękitnego oceanu, poszerzona o świeże rozdziały, zawierająca opisy ponad 150 posunięć strategicznych w 30 branżach na przestrzeni ponad 100 lat, wykazuje, że trwały sukces nie bierze się z walk z konkurencją, ale właśnie ze stworzenia własnego błękitnego oceanu.
Ze Strategii błękitnego oceanu dowiemy się, co robić, by konkurencja stała się nieistotna. Dzięki niej poznamy też reguły i narzędzia do użycia w wytwarzaniu i zajmowaniu własnych błękitnych oceanów.
zwiększone wydanie posiada:
• Nową przedmowę - Pomocy! Mój ocean staje się czerwony
• Aktualizacje analiz przypadków
• Dwa nowe rozdziały - Wyrównanie i Odnowa, oraz rozszerzony trzeci - Pułapki czerwonego oceanu, odpowiadający na pytania najistotniej nurtujące czytelników w ciągu ostatnich 10 lat.
Tytuł Strategia błękitnego oceanu jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić by konkurencja stała się nieistotna Autorzy W. Chan Kim, Renee Mauborgne Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788380874008 ISBN 9788380874008 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Ekonomia liczba stron 354 Format 16x23x2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.666 kg