Zainspirowani. jak tworzyć kultowe produkty... promocja 2024

Cena45.53
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie TaniaKsiazka.pl

Parametry

Producent:Helion
Kategoria:Biznes, ekonomia
ISBN 9788328374171
Oprawa twarda
Autor Marty Cagan
Wydawnictwo Helion
Ilość stron 304
Rok wydania 2021

Opis

Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Możnawyznaczyć projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły ładną porażkę.

Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, praktyczne i wykonalne.

Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najkorzystniejsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym doskonałym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.

Ta książka jest asygnowana dla menedżerów produktów technicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach unikalnych dla tworzenia rozwiązań opartych na technice.

Znalazło się w niej dużo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie wydajnej kultury organizacji. Nie zabrakło ergonomicznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży.

Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie artykułu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o niemało łatwiejsze.

Najważniejsze zagadnienia: wybór właściwego rozwiązania produktowego atrybuty udanych produktów, które posiadają szansę na sukces błędy projektowe i przyczyny porażek ogodzenie sprzecznych wymagań wszelkich zainteresowanych nowym produktem metodyka Agile w środowisku towaru komercyjnego Stwórz wybitny artykuł i ciesz się sukcesem!

O autorze Marty Cagan od ponad dwudziestu lat zajmuje się zarządzaniem produktem. Pracuje z takimi liderami rynkowymi jak eBay, AOL, Netscape Communications czy Hewlett-Packard. W eBay odpowiadał za definiowanie produktów i usług w zakresie handlu elektronicznego.

aktualnie współpracuje z firmami technicznymi z całego świata w celu poprawy innowacyjności i szybkości. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.