Analiza danych zastanych. przewodnik dla studentów marki Scholar promocja 2025

jest dostępny w sklepie TaniaKsiazka.pl

Parametry

Producent:Scholar
Kategoria:E-booki
ISBN 9788373836204
Autor Marta Makowska, Marta Red Makowska
Wydawnictwo Scholar
Ilość stron 252
Rok wydania 2013

Opis

Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona jedynie metodom oraz technikom badawczym służącym analizie informacji zastanych. Z roku na rok analizy tego rodzaju zyskują na znaczeniu w związku z tym,proponują możliwość przeprowadzania szybkich, niezbyt drogich, a przy tym rzetelnych badań.
Niniejsza publikacja złożona jest z dwóch części. Pierwsza omawia czym są dane zastane, gdzie można ich szukać oraz jak najlepiej prezentować otrzymane rezultaty. Druga część książki skomponowana jest następująco: rozdział poświęcony metodzie badawczej, a następnie przykład raportu z badania wykorzystującego tę metodę. Omówione w ten sposób są: desk research, analiza treści oraz analiza statystyczna informacji zastanych.
Książkę tę kierujemy przede wszystkim do studentów, lecz może być ponadto przydatna osobom, które wykonują zróżnicowanego typu analizy i zestawienia na potrzeby świata biznesu i polityki z zastosowaniem danych zastanych. Napisana jest prostym i zrozumiałym językiem, posługuje się dużą liczbą użytecznych przykładów. Wskazuje na najnowsze trendy badawcze w sferze analizy informacji zastanych oraz podkreśla wpływ rozwoju nowych mediów na podejmowane obecnie badania.
W tomie publikują:
Rafał Boguszewski, Kamil Jagnicki, Agnieszka Maj, Marta Makowska, Magdalena Mikołajczyk, Małgorzata Mikucka, Tomasz Nowakowski, Dorota Nyckowska, Ewa Sadurska-Duffy, Iwona Pilchowska, Wojciech Połeć, Konrad Świderek, Magdalena Wiśniewska, Agata Zabłocka-Bursa.

Podtytuł: Przewodnik dla studentów
ISBN: 9788373836204
Kod paskowy: 9788373836204
Redakcja: Makowska Marta
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20012
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 252
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka