Parametry
Producent: | Scholar |
---|---|
Kategoria: | E-booki |
ISBN | 9788373836204 |
Autor | Marta Makowska, Marta Red Makowska |
Wydawnictwo | Scholar |
Ilość stron | 252 |
Rok wydania | 2013 |
Opis
Jest to pierwsza na polskim rynku wydawniczym książka poświęcona jedynie metodom oraz technikom badawczym służącym analizie informacji zastanych. Z roku na rok analizy tego rodzaju zyskują na znaczeniu w związku z tym,proponują możliwość przeprowadzania szybkich, niezbyt drogich, a przy tym rzetelnych badań.
Niniejsza publikacja złożona jest z dwóch części. Pierwsza omawia czym są dane zastane, gdzie można ich szukać oraz jak najlepiej prezentować otrzymane rezultaty. Druga część książki skomponowana jest następująco: rozdział poświęcony metodzie badawczej, a następnie przykład raportu z badania wykorzystującego tę metodę. Omówione w ten sposób są: desk research, analiza treści oraz analiza statystyczna informacji zastanych.
Książkę tę kierujemy przede wszystkim do studentów, lecz może być ponadto przydatna osobom, które wykonują zróżnicowanego typu analizy i zestawienia na potrzeby świata biznesu i polityki z zastosowaniem danych zastanych. Napisana jest prostym i zrozumiałym językiem, posługuje się dużą liczbą użytecznych przykładów. Wskazuje na najnowsze trendy badawcze w sferze analizy informacji zastanych oraz podkreśla wpływ rozwoju nowych mediów na podejmowane obecnie badania.
W tomie publikują:
Rafał Boguszewski, Kamil Jagnicki, Agnieszka Maj, Marta Makowska, Magdalena Mikołajczyk, Małgorzata Mikucka, Tomasz Nowakowski, Dorota Nyckowska, Ewa Sadurska-Duffy, Iwona Pilchowska, Wojciech Połeć, Konrad Świderek, Magdalena Wiśniewska, Agata Zabłocka-Bursa.
Podtytuł: Przewodnik dla studentów
ISBN: 9788373836204
Kod paskowy: 9788373836204
Redakcja: Makowska Marta
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20012
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 252
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Niniejsza publikacja złożona jest z dwóch części. Pierwsza omawia czym są dane zastane, gdzie można ich szukać oraz jak najlepiej prezentować otrzymane rezultaty. Druga część książki skomponowana jest następująco: rozdział poświęcony metodzie badawczej, a następnie przykład raportu z badania wykorzystującego tę metodę. Omówione w ten sposób są: desk research, analiza treści oraz analiza statystyczna informacji zastanych.
Książkę tę kierujemy przede wszystkim do studentów, lecz może być ponadto przydatna osobom, które wykonują zróżnicowanego typu analizy i zestawienia na potrzeby świata biznesu i polityki z zastosowaniem danych zastanych. Napisana jest prostym i zrozumiałym językiem, posługuje się dużą liczbą użytecznych przykładów. Wskazuje na najnowsze trendy badawcze w sferze analizy informacji zastanych oraz podkreśla wpływ rozwoju nowych mediów na podejmowane obecnie badania.
W tomie publikują:
Rafał Boguszewski, Kamil Jagnicki, Agnieszka Maj, Marta Makowska, Magdalena Mikołajczyk, Małgorzata Mikucka, Tomasz Nowakowski, Dorota Nyckowska, Ewa Sadurska-Duffy, Iwona Pilchowska, Wojciech Połeć, Konrad Świderek, Magdalena Wiśniewska, Agata Zabłocka-Bursa.
Podtytuł: Przewodnik dla studentów
ISBN: 9788373836204
Kod paskowy: 9788373836204
Redakcja: Makowska Marta
Wydanie: 1
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 20012
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 252
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 13
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka