Dixit 2: Przygody, AU_3558380024750 promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem Dixit 2: Przygody, AU_3558380024750 oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 72.93 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
Dixit 2. Przygody Rebel
72.93
Bee.pl
Dixit 2. Przygody
72.93
TaniaKsiazka.pl

Parametry

Producent:Rebel
Kategoria:Gry planszowe

Opis

Dixit 2: Przygody. Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyssey.Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 świeże, wyśmienicie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre lubiany francuski grafik i autor książek dla dzieci, a także młodzieży, rysujący dla wielu uwielbianych wydawców. Karty te można wiązać ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy rozmiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spomiędzy swych 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem nie ma tu ograniczeń, można choćby coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swych kart taką, która ich zdaniem najlepiej nadaje się do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, początkuje się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie dostaje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kompozycjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną poprzez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, równocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niżeli tysiąc słów! Każda ilustracja to klucz otwierający drzwi do krainy wyobraźni. Gra gromadzi 84 ładnie ilustrowane karty. Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich istotną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może słwykorzystać również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.