Age of Wonders 3 (PC) promocja 2021

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 1 sklep z produktem Age of Wonders 3 (PC) oraz 3 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 34.48 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
-68%
Age of Wonders III - wersja cyfrowa Golden Realms - K00542- Zamów do 16:00, wysyłka kurierem tego samego dnia!
34.48
Sferis.pl
Age of Wonders III - wersja cyfrowa Eternal Lord - K00541- Zamów do 16:00, wysyłka kurierem tego samego dnia!
71.99
Sferis.pl
Age of Wonders III - wersja cyfrowa Podstawa - K00540- Zamów do 16:00, wysyłka kurierem tego samego dnia!
107.99
Sferis.pl

Parametry

Producent:Ubisoft
Kategoria:Gry komputerowe
Wersja językowa polska
Gatunek strategia
PEGI (wiek gracza) 16+
Wersja pudełkowa
Tryb Multiplayer tak

Opis

Gra nowa, w folii.

Język: Polski
Gatunek: Strategia
PEGI: 16+

Złota Edycja gry Age of Wonders III mieści w sobie wszystkie aktualizacje, rozszerzenia, a także oficjalne dodatki, które
wyszły do tej pory.

Zawartość Złotej Edycji:

  • gra Age of Wonders III
  • oryginalna ścieżka dźwiękowa
  • DLC Golden Realms
  • DLC Eternal lords
  • DLC Smoczy Sen



Age of Wonders III jest czwartą odsłoną cieszącego się obfitym uznaniem cyklu strategii turowych autorstwa holenderskiego studia Triumph. Prace nad grą trwały ponad trzy lata, a deweloperów finansowo wspierał jeden z największych sympatyków linii Age of Wonders - Markus Persson, twórca Minecraft.

Akcja Age of Wonders III ponownie przenosi graczy do fantastycznego świata, w którym rozmaite rasy i ugrupowania rywalizują o dominację. Kampania główna pozwala graczom stanąć po stronie jednej z dwóch zwaśnionych frakcji – Imperium Wspólnoty albo Trybunału Wysokich Elfów, utworzonego po zjednoczeniu mrocznych i leśnych elfów. W opowieści duża rolę odgrywa kilka lubianych postaci z poprzednich odsłon cyklu, w tym Merlin. Poza wspomnianymi rasami istnieją w dodatku grywalne frakcje Drakonów, Orków, Krasnoludów, a także Goblinów.

Rozgrywka w Age of Wonders III łączy części strategii i cRPG. Gracze eksplorują znacznych wymiarów mapy, odkrywają świeże lokacje, spotykają bohaterów niezależnych i toczą emocjonujące bitwy. Równocześnie kierują rozwojem swojego królestwa, w tym na dodatek dokonują przekształceń terenu i klimatu pod kątem potrzeb wybranej nacji czy zakładają nowe siedziby celem prowadzenia wzmożonej ekspansji. Twórcy zadbali o różnorodność ras i kultur, którym przewodzić można w fantastycznym świecie.

rozpoczynając rozgrywkę wybieramy reprezentującego nas przywódcę. Dostępni władcy odpowiadają charakterystycznym archetypom klas z gier roleplaying, takim jak kapłan, wojownik, czarodziej czy zwiadowca. Każdy monarcha posiada własne unikalne umiejętności i jednostki. Równocześnie kampanię początkuje jako postać neutralna i dopiero nasze własne decyzje oraz sposób sprawowania rządów określą, czy pozostajemy na tej pozycji, czy też skręcamy w stronę dobra albo zła.

Rozgrywka w Age of Wonders III jest agresywna i koncentruje się na wojnie. Jedynym sposobem na wygranie kampanii jest pokonanie armii przeciwników i podbicie ich ziem. Bitwy rozgrywane są na trójwymiarowych mapach pokrytych siatką heksów. Autorzy przygotowali rozbudowany system potyczek, który premiuje m.in. Właściwe korzystanie z ukształtowania terenu czy atakowanie wrogów z flanki. Poza typowymi starciami na otwartym polu przystępne są też oblężenia oraz bitwy morskie.

Gra proponuje kilka wariantów rozgrywki jedno i wieloosobowej. Poza główną kampanią istnieje możliwość sprawdzenia swych sił na pojedynczych, losowo generowanych mapach w rywalizacji z komputerową nienaturalną inteligencją albo żywymi przeciwnikami. Natomiast multiplayer może być rozgrywany przez Internet, w systemie mailowym (PBEM), za pośrednictwem sieci lokalnej (LAN), a także w trybie gorącego krzesła (Hotseat).

W przeciwieństwie do wcześniejszych odsłon kolekcji, w Age of Wonders III deweloperzy zdecydowali się na zastosowanie silnika generującego trójwymiarowe środowisko graficzne. Pozwoliło to dopasować jakość oprawy wizualnej do współczesnych
standardów w tego typu produkcjach.