The Long Journey Home (PC) promocja 2021

Cena69.99
Zobacz w sklepie
jest dostępny w sklepie Neonet.pl

Parametry

Producent:Techland
Kategoria:Gry komputerowe
Wersja językowa polska
Gatunek RPG
Wersja cyfrowa

Opis

The Long Journey Home to opracowana z myślą o pecetach kosmiczna gra akcji, z obfitym sandboksowym uniwersum i elementami roguelike. Gracz wciela się w kapitana statku kosmicznego, który w wyniku wypadku zostaje wyrzucony w odległe rejony galaktyki. Naszym zadaniem jest znalezienie sposobu na powrót na Ziemię.
The Long Journey Home to wydany na PC Windows kosmiczny sandbox z elementami roguelike, a także strategii. Produkcję opracował zespół Daedalic West, czyli wewnętrzne studio deweloperskie firmy Daedalic Entertainment, dla którego jest to debiutancki projekt.
Tłem akcji jest rozległy wycinek kosmosu, gęsto zapełniony planetami, przygodami i obcymi rasami. Twórcy umożliwili zwiedzanie go bez jakichkolwiek ograniczeń: sami dobieramy trasę, zadania i sposób ich realizacji. Konieczne jest gromadzenie ascetycznców, walka z wrogami, szukanie artefaktów wymarłych cywilizacji, a także radzenie sobie z siłami natury, takimi jak anomalie grawitacyjne, promieniowanie lub arcytrudnie wysokie temperatury. Osiągalne jest także lądowanie na powierzchniach i zdobywanie tam oraz realizowanie questów zleconych nam przez inne rasy. Gra ma system symulowania sił grawitacyjnych. Kierując statkiem, musimy brać poprawkę na orbity ciał niebieskich i planować kurs tak, aby ograniczyć utratę paliwa. W czasie zabawy musimy dowodzić czteroosobową załogą i stosownie rozdzielać zadania według kompetencji wybranych kosmonautów. Autorzy zadbali, aby rozgrywka wypełniona była ciężkimi decyzjami, których rezultaty ukształtują jednocześnie nasz własny los, jak i sytuację całej galaktyki. Dodatkową atrakcją jest system losowego generowania świata, poprzez co przy każdej rozgrywce czekają na nas nowe przygody i zagrożenia. Na dodatek przystępny jest rozbudowany system konwersacji oparty na słowach kluczowych, pozwalający nie tylko zasięgać rad podwładnych,też nawiązywać stosunki z obcymi. Co interesujące, nasze działania są jednakowo ważne co słowa - np. Część rozmówców może stać się bardziej podejrzliwa, jeśli podlecimy do nich z włączonymi tarczami. Z kolei inni Obcy mogą to uznać za oznakę mądrości. W dodatku sojusz z jedną frakcją może przyczynić się do agresji ze strony innej rasy, a wykonanie pewnych zadań wpłynąć na pogorszenie się stosunków z jedną z nacji.