Activity, GXP-511894 promocja 2024

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem Activity, GXP-511894 oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 106.69 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
Activity
106.69
TaniaKsiazka.pl
Activity
106.69
Bee.pl

Parametry

Producent:Piatnik
Kategoria:Gry planszowe

Opis

Activity jest grą umożliwiającą wykazanie się przeróżnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi albo w formie opisu słownego. Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może mieścić liter ani cyfr. Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej. Jeżeli przedstawia hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może również wskazywać żadnych przedmiotów. Gra posiada ponad 2500 haseł z różnorodnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają intensywną rozgrywkę. Przygotowanie gry: W grze mogą brać udział 2, 3 albo 4 drużyny, każda złożona z co najmniej 2 osób. (Specjalne zasady dla 3 osób opisane są na końcu instrukcji). Każda drużyna otrzymuje jeden pionek i stawia go na polu startowym, oznaczonym strrzałką. Karty z hasłami należy posortować na 3 talie według liczb na koszulkach, dokładnie potasować każdą talię osobno i położyć (liczbą do góry) na odpowiednim miejscu na planszy. Należy przygotowaćoptymalny zapas kartek i ołówki. Drużyna, która rozpoczyna grę, wyznacza jednego z i graczy na pierwszego Demonstratora. Rolę Demonstratora pełnią kolejnoj wszyscy gracze w drużynie. Zasady gry: Gracz drużyny inicjującej grę wybiera jedną z talii (3,4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, żeby nie widzieli jej partnerzy z drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia ją w optymalny sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny. Liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty. Gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje odcień pola, na którym stoi pionek. Jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stał pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole. Wygywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety. Wskazówki: Przy prezentacji haseł dwu i trzywyrazowych można próbować przedstawić nie całe hasło lecz osobno poszczególne wyrazy. Przy wyborze talii warto zwrócić uwagę na to, czy przesuwając swój pionek można zbić pionek przeciwnika. Wśród haseł na kartach talii 4 i 5 jest dużo nazw własnych: postaci historycznych, tytułów książek, bohaterów literackich itp. Można skrócić (albo wydłwykorzystać) przebieg gry, dodając (względnie odejmując) jedno pole do liczby wynikającej z karty. Gra dla 3 osób trwa najczęściej krócej niżeli gra drużynowa