Parametry
Producent: | Novation |
---|---|
Kategoria: | Keyboardy i syntezatory |
Opis
Novation Peak - syntezator
Peak to najnowszy flagowy syntezator od Novation. Nad jego rozwojem czuwał sam Chris Huggett – twórca legendarnych syntezatorów Wasp czy OSCar. Jego struktura to 3 cyfrowe oscylatory oparte o technikę FPGA, analogowa sekcja filtra i przesteru, a także genialne, cyfrowe efekty. Jego desktopowa forma proponująca wszystkie atrybuty na przednim panelu sprawia, iż gra na nim to sama przyjemność.
Ośmiogłosowy syntezator polifoniczny
Peak to ośmiogłosowy, polifoniczny, desktopowy syntezator z trzema oscylatorami New Oxford Oscillators na każdy głos. Peak potrafi zagrać ciepło i krystalicznie, lecz również wydobyć ostry i brudny dźwięk. Syntezator ma analogowy filtr o zmiennej charakterystyce dla każdego głosu i trzy punkty distortion w łańcuchu analogowym. Peak może kształtować brzmienie na 2 różne sposoby, wykorzystując analogowo brzmiące NCOs (Numerically-Controlled Oscillators) lub 60 cyfrowych przebiegów wavetable.
Z radością ogłaszamy przedłużenie naszej typowej gwarancji dla produktów Novation. Trzyletnia gwarancja dotyczy urządzeń zakupionych po 1 stycznia 2018 r. I obejmuje 36 miesięcy od daty zakupu. Okres gwarancyjny dla produktów zakupionych przed 31 grudnia 2017 r. Wynosi 24 miesiące od daty zakupu.
Najważniejsze parametry:
- Syntezator zaprojektowany we współpracy z Chrisem Huggettem, twórcą legendarnych modeli Bass Station, Supernova, OSCar i innych. Wywodzi się z analogowego syntha Bass Station II
- Oscylatory o analogowym charakterze brzmienia dzięki wysokiej rozdzielczości NCOs (Numerically-Controlled Oscillators)
- Peak może się komunikować z Mac oraz PC poprzez USB, wyposażony jest również w wejścia i wyjścia MIDI w standardzie 5-pin DIN. Ma również napięciowe wejście modulacyjne CV.
- Trzy punkty distortion na każdy głos, przed filtrem, po filtrze i globalnie, dają niesamowite możliwości przesterowania brzmienia. To wszystko w łańcuchu sygnału analogowego
- 3 krzyżowo modulowane oscylatory New Oxford Oscillators na każdy głos mogą być wykorzystane jako źródła modulacji FM albo wavetable
- Polifoniczny aftertouch dający dopełniające możliwości ekspresji
- 16 slotowa matryca modulacyjna zaaranżowana w sposób przemyślany i umożliwiająca instynktowną obsługę z przedniego panelu.
- Trzy obwiednie ADSR i dwa LFO na każdy głos
- Dwa przyciski animate zezwalające jednym dotknięciem przekształcać patche w trakcie występów na żywo
- perfekcyjne efekty cyfrowe - reverb, delay, chorus i arpeggiator
- Łączność i synchronizacja z oprogramowaniem muzycznym, urządzeniami MIDI i z systemem modularnym za pomocą wejścia CV
- Możliwość zapisu brzmień w bibliotece na komputerze Mac/Pc za pomocą oprogramowania
- dołączone oprogramowanie – Ableton Live Lite 9
Specyfikacja:
- Kontrola:
- 42 pokrętła kontroli
- 8 suwaków 35 mm
- 1 pokrętło głośności
- 2 enkodery danych
- 30 przycisków funkcyjnych bez podświetlenia i 16 z podświetleniem
- 2 przyciski "Animate" + przycisk Hold
- 90 wskaźników LED
- ekran: OLED
- Arpeggiator: 33 patterny
- Programy kolorów: 512 programów Patch (256 wgranych fabrycznie)
- Funkcja Glide
- Wszystkie pokrętła (poza głośnością), suwaki, i większość przycisków wysyła i odbiera komunikaty MIDI CC – możliwość mapowania kontrolerów i współpracy z innymi urządzeniami MIDI
- Złącza: DC In, USB B 2.0 (MIDI, bez zasilania), MIDI In / Out / Thru, 2 wejścia na pedały jack 6,3 mm, CV in (jack 3,5 mm), Output L/R (2 x jack 6,3 mm), złącze słuchawkowe (jack 6,3 mm)
- Metalowa pokrywa i boki z drewna orzechowego
- Silnik syntezy:
- Synteza: analogowa / cyfrowa
- ilość głosów: 8, polifonia
- 5 trybów głosów - Mono, MonoLG, Mono2, Poly, Poly2
- 3 oscylatory / głos
- 1 generator szumu / głos
- 1 ring modulator / głos
- 2 LFO / głos
- 1 Amp envelope i 2 mod envelopes / głos
- 1 Filtr / głos
- Filtry:
- 1x State variable OTA filter / głos
- 12/24dB slope
- Low-pass / band-pass / high-pass
- Pre-filter overdrive
- Post-filter distortion
- Modulacje:
- 16 slotów modulacji na patch, każdy slot z 2 źródłami i 1 destynacją
- 17 źródeł i 37 destynacji modulacji
- Efekty:
- Distortion analogowy
- Chorus - 3 typy
- Delay z 16 rodzajami synchronizacji, LP i HP damping, slew and stereo
- Reverb - 3 rodzaje
- rozmiary: 464 × 233 × 70.5 mm