Oleo-mac g 48 pk (8026619060558) promocja 2024

Cena1539.0
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie SKLEP INTERNETOWY EWIMAX - Maszyny i Urządzenia

Parametry

Producent:OLEO-MAC
Kategoria:Kosiarki spalinowe
Szerokość koszenia 46 cm
Pojemność kosza 60 l

Opis

G48PK COMFORT kosiarka spalinowa pchana OLEO-MAC 46cm 4.0 K.M EMAK K 500 OHV 3 lata gwarancji
Ze względu na ciągłe zmiany konstrukcyjne prowadzone poprzez producenta EMAK, zdjęcie może się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

dane technicznE:
objętość silnika / model 140 cm3 / K500 OHV
marka silnika EMAK
Moc silnika orientacyjna 4,0 K.M.
Moc zastosowaneczna urządzenia 2.2 k.W.
Szerokość cięcia 46 cm
Korpus / waga Stalowy / 25,4 kg
Regulacja wysokości cięcia / wysokość Niezależna / od 28 do 75 mm
Kosz 60 l
Koła przód / tył Łożyska kulkowe
Funkcje Zbieranie do kosza
Opcjonalnie Mulczowanie
Trawniki o powierzchni Do 1400 m²

cechy:
• nieprzeciętny i sprawdzony silnik OHV EMAK, którego główne atuty to:
tuleja żeliwna cylindra (I/C), łożyskowany, bardzo twardy wał korbowy, nad wyraz oporny na jego skrzywienie.
• Jest wyposażona w koła na łożyskach kulkowych (wszystkie), które zapewniają płynność jazdy urządzenia
• Regulacja wysokości cięcia jest niezależna i może być regulowana na każdym kole w
zakresie 4 pozycji.
• Wszystkie modele zaopatrzone są seryjnie w noże do rozdrabniania, które pozwalają na rozdrobnienie trawy, dzięki czemu mieści się ona widocznie lepiej we wnętrzu kosza na trawę o pojemności 60 litrów.

zalety:
Największą z nich jest silnik górnozaworowy OHV zprzystępnymi korkami wlewu oleju i paliwa
Silniki Emak to silniki, na które warto zwrócić szczególną uwagę.
zarówno silniki o pojemności 140 cm3 jak 196 cm3 to konkretne jednostki górnozaworowe (serii K500, K600, K700, K800), co oznacza nie tylko oszczędności w spalaniu paliwa, lecz także mniejszy poziom wibracji i hałasu. Inne istotne części konstrukcji silnika to kulkowe łożysko wału korbowego oraz żeliwna tuleja cylindra, co bezpośrednio przekłada się na rozszerzoną żywotność silnika i stanowi widoczny wyróżnik silników Emak w stosunku do konkurencji. Kompozycja silnika jeszcze interesujące rozwiązania rozszerzające ergonomię i komfort pracy operatora dzięki takim elementom jak: spory tłumik, automatyczny dekompresor, podwójny system filtracji powietrza.

Dlaczego silniki EMAK są nieszablonowe:
* Silnik górno-zaworowy OHV (Over Head Valve) to mniejszy poziom wibracji i hałasu, równocześnie przy lepszych osiągach i momencie obrotowym. Choćby o 30% mniejsze spalanie w stosunku do silników z bocznymi zaworami.
* automatyczny system dekompresyjny to działające automatycznie zawory, które w chwili rozruchu łączą komorę spalania z atmosferą. Dekompresja ogranicza ciśnienie sprężania, a co za tym idzie w dodatku siłę, z jaką operator musi ciągnąć za linkę rozrusznika. Po uruchomieniu silnika wyłączenie dekompresora następuje samoczynnie w wyniku zmiany ciśnienia w cylindrze.
* Podwójne kulkowe łożyska wału korbowego bezsprzecznie zmniejszają tarcie w pracy korbowodu, co bezpośrednio przekłada się na powiększoną żywotność i trwałość całego silnika. Konstrukcyjnie krótszy wał korbowy (jego część poza miską olejową) to mniejsze ryzyko uszkodzenia w trakcie uderzenia noża o ewentualnie napotkane kamienie.