visage q10 plus krem pod oczy przeciw zmarszczkom (anti-wrinkle eye cream) 15 ml marki Nivea promocja 2020

Szukając okazji cenowych warto sprawdzić więcej niż jedną ofertę. Znajdziesz tutaj 2 sklepy z produktem visage q10 plus krem pod oczy przeciw zmarszczkom (anti-wrinkle eye cream) 15 ml marki Nivea oraz 2 oferty cenowych. Najlepsza oferta zaczyna się od 26.67 zł. Wybierz swoją ofertę, zobacz szczegóły w sklepie i dokonaj zakupu.
Nivea Q10 Plus krem pod oczy 15 ml dla kobiet
26.67
ELNINO PARFUM
Nivea Q10 Plus krem pod oczy 15 ml dla kobiet
26.79
E-Glamour.pl

Parametry

Producent:Nivea
Kategoria:Kremy pod oczy
Działanie przeciwzmarszczkowe
Pojemność 15 ml

Opis

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Standardowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, również dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy.

Swe specyficzne opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i innowacyjnym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, iż jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona.

Dziś Nivea jest bronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i rąk, pozostał sukcesywnie rozszerzony o uzupełniające produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała oraz o kosmetyki do makijażu.

Natomiast miejsce tradycyjnego kremu zajęły postępowe produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" kolekcja. Nowym rozdziałem w historii marki było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych.

Jako charakterystyczny dominujący zapach towarów Nivea pozostała wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem plastikowym. Ta specyficzna subtelna, świeża woń poza tym osiągalnie neutralnych białych lub bezbarwnych kosmetyków była poprzez dziesięciolecia i jest do teraz jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze uwielbiane i ochoczo kupowane.

Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z linii „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu marki i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa.

Po odniesieniu ogromnego sukcesu została ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swoim zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, asygnowana dla obu płci.

Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych artykułów Nivea flakon perfum otrzymał nad wyraz prostą formę, na którym jedynie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. W dodatku kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana typowemu dla firmy wizerunkowi o wyłącznie dwóch odcieńch granatowej i białej.