Parametry
Producent: | Rimmel |
---|---|
Kategoria: | Lakiery do paznokci |
Pojemność | 8 ml |
Opis
Rimmel jest brytyjskim przedsiębiorstwem o długiej tradycji wyspecjalizowanym w kosmetykach założonym w Londynie w 1820 roku przez Francuza Gerarda Rimmela perfumiarza z zawodu. Dzięki jego prekursorskim - niekonwencjonalnym jak na owe czasy marketingowym sposobom udało mu się rozbudować producenta.
Międzynarodowy rozgłos firma zdobyła po kierunkiem jego synów pod koniec XIX wieku, m.in. Dzięki rozbudowaniu asortymentu o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a w tym makijażu wraz z maskarą na czele. Takie produkty początkowo znajdujące zwykle popyt w branży filmowej przyniosły firmie Rimmel London stale rosnącą popularność.
Od momentu wykupienia marki poprzez Koncern Coty w 1996 roku oblicze i asortyment firmy nieco się zmieniły, pojawiły się za to akcenty promujące brytyjskość, a w szczególności londyński styl. Do sukcesu przyczynił się z pewnością fakt, iż twarzą marki stała się urzekająca i jeszcze bardziej znana supermodelka Kate Moss.
aktualnie serca wielu potencjalnych konsumentek w imieniu Rimmel London zdobywa dość niekonwencjonalna Rita Ora, brytyjska piosenkarka, modelka i aktorka w jednym. W asortymencie producenta znajduje się aktualnie pełna paleta kosmetyków należących do szpalt: makijaż, pielęgnacja i włosy, które są głównie adresowane do młodego pokolenia damskiej płci.
Jednym z ostatnich towarów z sukcesem wylansowanych poprzez Rimmel London jest nad wyraz trwała pomadka „Provocalips", która według reklamującej ją obietnicy eksponuje się niepodatnością na pocałunki w okresie 16 godzin i ponadto nie brudzi!
Takie atrybuty ma ona zawdzięczać specjalnej formule dwóch warstw: po naniesieniu specjalnym aplikatorem właściwej barwiącej pomadki i odczekaniu 60 sekund pomadkę należy utrwalić specjalnym bezbarwnym błyszczykiem.
Swą pełną niekoniecznie konwencjonalnego uroku twarz reklamie pomadki użyczyła Georgia May Jagger. Standardowa twarz Jagger sprawnie zwracała uwagę na produkty Rimmel London na dodatek w innych kampaniach reklamujących m.in.
matujące podkłady, a także popularną maskarę.