Parametry
Producent: | Rimmel |
---|---|
Kategoria: | Lakiery do paznokci |
Pojemność | 8 ml |
Opis
Rimmel jest brytyjskim przedsiębiorstwem o długiej tradycji wyspecjalizowanym w kosmetykach założonym w Londynie w 1820 roku przez Francuza Gerarda Rimmela perfumiarza z zawodu. Dzięki jego nowatorskim - niekonwencjonalnym jak na owe czasy marketingowym sposobom udało mu się rozbudować firmę.
Międzynarodowy rozgłos producent zdobyła po kierunkiem jego synów pod koniec XIX wieku, m.in. Dzięki rozbudowaniu asortymentu o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a w tym makijażu wraz z maskarą na czele. Takie produkty początkowo znajdujące najczęściej popyt w branży filmowej przyniosły firmie Rimmel London stale rosnącą popularność.
Od momentu wykupienia marki poprzez Koncern Coty w 1996 roku oblicze i asortyment firmy nieco się zmieniły, pojawiły się za to akcenty promujące brytyjskość, a w szczególności londyński fason. Do sukcesu przyczynił się bez wątpienia fakt, że twarzą producenta stała się urzekająca i jeszcze bardziej sławna supermodelka Kate Moss.
obecnie serca wielu potencjalnych klientek w imieniu Rimmel London zdobywa dość niekonwencjonalna Rita Ora, brytyjska piosenkarka, modelka i aktorka w jednym. W asortymencie producenta znajduje się aktualnie pełna paleta kosmetyków należących do szpalt: makijaż, pielęgnacja i włosy, które są zwykle adresowane do młodego pokolenia kobiecej płci.
Jednym z ostatnich artykułów z sukcesem wylansowanych poprzez Rimmel London jest wyjątkowo trwała pomadka „Provocalips", która według reklamującej ją obietnicy uwydatnia się niepodatnością na pocałunki w okresie 16 godzin i w dodatku nie brudzi!
Takie parametry ma ona zawdzięczać specjalnej formule dwóch warstw: po naniesieniu specjalnym aplikatorem właściwej barwiącej pomadki i odczekaniu 60 sekund pomadkę należy utrwalić specjalnym bezbarwnym błyszczykiem.
Swą pełną niekoniecznie konwencjonalnego uroku twarz reklamie pomadki użyczyła Georgia May Jagger. Charakterystyczna twarz Jagger efektywnie zwracała uwagę na produkty Rimmel London dodatkowo w innych kampaniach reklamujących m.in.
matujące podkłady, a także znaną maskarę.