Gestor GT (dodatkowe 3 stanowiska), 0485 promocja 2024

Cena490.0
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie Soft24.biz Oprogramowanie dla biznesu

Parametry

Producent:InsERT
Kategoria:Licencje dostępowe

Opis

Gestor GT to komfortowy i rozciągliwy system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Sprawnie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dobrania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji. Gestor GT przeznaczony jest dla wszelkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. W dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest również przydatnym narzędziem dla menedżerów. Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zebrane w systemie dane dotyczące konsumentów. Pozwala precyzyjnie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki temu realne jest ulepszone dostosowanie działań do mocnych osób. Upraszcza podejmowanie trafnych decyzji, a także przygotowanie adekwatnych strategii sprzedaży na podstawie najróżniejszych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program pozostał skonstruowany tak, żeby zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy. Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT. Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów osiągalne jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT zezwala na także nietrudne wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów. Najważniejsze zalety Gestora GT: prędki dostęp do wszelkich danych dotyczących kupujących: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT; planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; proste wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; kalendarz przedstawiający zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; zaimplementowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do optymalnych kupujących, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów i pól autotekstu; dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); możliwość przydzielania zadań i sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; liczne zestawienia (m.in. Lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, energiczność użytkowników itp.), także generowane na podstawie danych zawartych w Subiekcie GT (np. Sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach); możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. Dodawanie własnych zestawień, przypasowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek prędkiego dodawania obiektów); powiązania - możliwość tworzenia relacji pomiędzy obiektami, takimi jak konsumenci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; biblioteka dokumentów; schowek, w którym można przechowywać różnorodne obiekty (np. Zadania, wiadomości, kupujących, szanse sprzedaży) do późniejszego użycia; obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut poprzez Internet); wygodny system notatek; strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika, a także prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; praca sieciowa wielu użytkowników programu. Funkcje ogólne Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów. Praca sieciowa wielu użytkowników programu. Zestawienia. Wydruki graficzne, m.in. Lubiany w systemach CRM lejek sprzedaży. Archiwizacja baz informacji. Wykorzystanie mistrzowskiej bazy danych MS SQL Server 2005 albo 2008. Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu i widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować - wymagany zielony PLUS dla InsERT GT). Rozbudowana pomoc kontekstowa. Obsługa InsMaila (m.in. Pobieranie kursów walut). Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania, a także prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży. Możliwość dobrania programu do własnych potrzeb Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień. Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu. Edytowalne słowniki. Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, progresywne wymagają dowolnego PLUSA). Flagi własne - możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony albo czerwony PLUS dla InsERT GT). Ergonomia pracy łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu. Brudnopis - miejsce w programie, zezwalające zapisywać podręczne informacje. Schowek - przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania. Widok kalendarza w obszarze podręcznym. Obiekty powiązane. Zakładkowa budowa programu. Sprężyste sortowanie kolumn, a także mechanizmy odfiltrowania i wyszukiwania. Sporo skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem. Kupujący Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm. Progresywne odfiltrowanie modułu konsumenci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów. Możliwość zapisania dowolnego filtru w module klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL. Proste wyszukiwanie kupujących. InsTYNKT klientów. Możliwość tworzenia listy kupujących. Rejestr działań z klientem. Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT). Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. O jej należnościach finansowych. Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta. Biblioteka dokumentów dla kontrahenta. Wywołanie rozmowy Skype albo Gadu-Gadu. Obsługa rabatów dla kontrahentów. Działania Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy, rozmowy internetowe. Komfortowy system notatek. Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach. Zadania cykliczne. Możliwość delegowania zadań. Poczta internetowa Wysyłanie i odbieranie e-maili - obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP. Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail). Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych. Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba iż jest ona podpięta do klienta) - też obsługa e-maili typu sekretariat. Mailing - tworzenie wiadomości zbiorczych. Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu. Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych. Reguły wiadomości. Oznaczanie wiadomości flagami. Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych. Obsługa załączników do wiadomości. Import/eksport wiadomości w formacie EML. Towary i usługi Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT - jeden magazyn główny). Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT). InsTYNKT. Stopnie cen, rabaty, jednostki miar. Promocje dla wybranych grup towarów albo kontrahentów. Cenniki. Szanse sprzedaży Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza: dla pojedynczego klienta; zbiorczo, dla obfitej liczby konsumentów. Obsługa towarów wraz ze wszystkimi stopniami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT. Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów). Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym poprzez użytkownika etapie. Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży. Wygodna obsługa korespondencji e-mail i pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży. Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży. Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży. Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży. Grupy szans sprzedaży. Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet). Wydruk oferty handlowej. Biblioteka dokumentów. Historia zmian.