Parametry
Producent: | Michelin |
---|---|
Kategoria: | Opony całoroczne |
Szerokość przekroju | 165 |
Wysokość profilu | 70 |
Średnica osadzenia | R14 |
Indeks nośności | 85 |
Indeks prędkości | T |
Typ pojazdu | osobowy |
Opis
- Droga hamowania latem zbliżona do opon letnich (1)
- świetna przyczepność na mokrej nawierzchni w każdych warunkach pogodowych zimą i latem (2)
- Zimą dopuszczona do wykorzystywania na zaśnieżonych drogach (3
- nowe opony gwarantują trakcję na tym samym poziomie, jak całoroczne opony klasy premium o najwyższych osiągach (4)
- Opony zużyte gwarantują trakcję na śniegu na tym samym poziomie, jak w połowie zużyte opony klasy premium głównych konkurentów (4),(5).
- odporność opony pokaźniejsza od trwałości MICHELIN Energy Saver+, najkorzystniejszej opony letniej w swej klasie (6)(7)
- trwałość dłuższa nawet o 25% od przeciętnej trwałości przystępnych na rynku całorocznych opon klasy premium (6)
(1) Droga hamowania MICHELIN CrossClimate+ jest taka sama, jak droga hamowania MICHELIN CrossClimate (na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Product Service na zlecenie Michelin we wrześniu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7). Droga hamowania MICHELIN CrossClimate na suchej nawierzchni jest zbliżona do drogi hamowania referencyjnej opony letniej (test porównawczy przeprowadzony przez AutoBild na oponach w rozmiarze 205/55 R16 opublikowany 30 września 2016 r.).
(2) Klasa B hamowania na mokrej nawierzchni z europejskich etykiet.
(3) Oznaczenie dokumentu zimowego 3PMSF (3 szczyty górskie i płatek śniegu).
(4) Na podstawie wyników testów przeprowadzonych przez TestWorld na zlecenie Michelin w lipcu 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7 w porównaniu z GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 oraz PIRELLI Cinturato All Season. (5) Zużycie oznacza 2,1 mm głębokości bieżnika. Stan pośredni oznacza 4 mm głębokości bieżnika. (6) Na podstawie wyników testu przeprowadzonego przez Centrum Testów DEKRA na zlecenie Michelin w okresie od lipca do sierpnia 2016 r. Na oponach w wymiarze 205/55 R16 zamontowanych na VW Golf 7. Rynek całorocznych opon klasy premium składa się z 5 opon: GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof i HANKOOK Kinergy 4S). (7) MICHELIN Energy Saver+ jest najkorzystniejszą oponą w klasie opon letnich z skutkiem 0,5 w testach trwałości ADAC z 2015 r. W porównaniu z oponami letnimi w rozmiarze 205/55R16.