Parametry
Producent: | Continental |
---|---|
Kategoria: | Opony i dętki do roweru |
Rodzaj | dętka |
Opis
Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak również przeróżnym rodzajom opon i stylom jazdy.
zasobność dętek zezwala na właściwy dobór: dętka standardowa jest przystępna we wszystkich wymiarach, oferuje najlepszy kompromis między codzienną jazdą, a wagą,
w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyekwipowana jest również w nakrętkę stabilizującą wentyl, która uniemożliwia zerwaniu wentyla podczas pompowania, udoskonalając równocześnie komfort pompowania.
wymiar
Dętka pasuje do kół z oponami o rozmiarze w zakresie 17-18" x 1.25" - 1.9" (32/47-355/400).
W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 18" (ETRTO 355-400), a także szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 1.25" do 1.9" (ETRTO 32-47).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta:
17" x 1 1/4" (32-369)
18" x 1.25" (32-355)
18" x 1.35" (35-355)
18" x 1.5" (40-355)
18" x 1.75" (47-355)
18" x 1 3/8" (37-390)
18" x 1.9" (47-400)
Producent: Continental
Wentyl: dunlop (charakterystyczny rowerowy) o długości 26 mm
Średnica zewnętrzna zaworu: 8 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak
Waga: ~ 120 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
- Dętki wielorozmiarowe pasują do większej ilości rozmiarów opon konwencjonalne dętki rowerowe.
- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednakowej kolistości i zwiększonej bezusterkowości trzonu wentyla.
- Każdy egzemplarz przechodzi niezwykle rygorystyczną kontrolę jakości.