Parametry
Producent: | Continental |
---|---|
Kategoria: | Opony letnie |
Szerokość przekroju | 225 |
Wysokość profilu | 40 |
Średnica osadzenia | R19 |
Indeks prędkości | Y |
Indeks nośności | 93 |
Typ pojazdu | osobowy |
Poziom emisji hałasu | 72 dB |
Efektywność paliwowa | E |
Przyczepność na mokrej nawierzchni | A |
Mocne strony | dobra przyczepność na mokrej nawierzchni |
Opis
arcytrudnie sportowa. Bezkompromisowo bezpieczna.
ContiSportContact™ 5 P – bezpieczeństwo i maksymalna przyjemność z jazdy sportowym samochodem, a także wysokie osiągi. Najnowsza innowacja ekspertów Continental. Opona o wyczynowych parametrach, gwarantująca maksimum bezpieczeństwa i przyjemności z jazdy, asygnowana do naprawdę szybkich samochodów.
Ogumienie ContiSportContact™ 5 P jest indywidualnie dopasowane do niepowtarzalnych wymagań związanych z montażem na przedniej albo tylnej osi. Precyzja prowadzenia i maksymalna przyczepność w każdych warunkach pozwalają w pełni użyć możliwości pojazdu. Opony ContiSportContact™ 5 P pozwalają na nie tylko szybką jazdę, ale i prędkie hamowanie. Dlatego są zalecane przez czołowych ekspertów. Opony ContiSportContact™ 5 P są dostępne w kilku wymiarach od 18 cali wzwyż.
Zaprojektowana do samochodów sportowych i aut o wysokich osiągach. Sportowa opona zapewniająca perfekcyjne prowadzenie i maksymalną przyjemność z jazdy. Continental proponuje zaprojektowane w Niemczech opony klasy premium o adekwatnych parametrach z zakresu hamowania i bezpieczeństwa. Rewelacyjna precyzja kierowania i sportowe prowadzenie oraz krótka droga hamowania dzięki technice Black Chilli. Pierwsze miejsce w testach letnich opon do samochodów sportowych przeprowadzonych przez Auto Build w 2014 roku (rozmiar testowanej opony 255/40 R 19 i 285/35 R 19).
Najważniejsze właściwości
- doskonała precyzja kierowania i sportowe właściwości jezdne
- genialna przyczepność i stabilność w zakrętach
- Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni
- Opony zoptymalizowane pod kątem specyficznych wymagań związanych z montażem na przedniej lub tylnej osi