Dunlop SP Sport BluResponse 165/65 R15 81 H promocja 2020

Cena254.0
Zobacz w sklepie
sprawdź dostępność w sklepie oponytanio.pl

Parametry

Producent:Dunlop
Kategoria:Opony letnie
Szerokość przekroju 165
Wysokość profilu 65
Średnica osadzenia R15
Indeks nośności 81
Indeks prędkości H
Typ pojazdu osobowy
Poziom emisji hałasu 66 dB
Efektywność paliwowa C
Przyczepność na mokrej nawierzchni C
Mocne strony niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa

Opis

mocne strony:
  • Oszczędność paliwa.
  • wyśmienite trzymanie na mokrym.
  • Komfort jazdy.
Opis opony:

PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
  • O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze średnią konkurencji.
  • O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
  • O 30% obszerniejsza oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
  • Niski poziom hałasu.

idealne parametry na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse mieści specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą niezwykle korzystną przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Spore centralne rowki bieżnika momentalnie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

Krótka droga hamowania

Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, intensywnej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią w trakcie hamowania.

kompozycja zmniejszająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość stworzonego ciepła, co pozwala ograniczyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.

Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy średniej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – ale nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i cechy pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o średnie ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.mocne strony doskonała stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Tworzy on ochronną strefę buforową.mocne strony chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest niezwykle odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning, udoskonalony kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna budowa bieżnika sprawia, iż opona udoskonalone prowadzenie i większą niepodatność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków polepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa wytrzymałość na aquaplaning.

Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% większy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni, a także zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.zalety Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, doskonała stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co zagwarantuje obszerniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia szczególnie równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i postępowe reagowanie.atuty znacznie ulepszona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.